י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
3 חודשים להיעדרות הנער החרדי

ההתפתחות בחקירת היעלמות מוישי קליינרמן: חיפושים ממוקדים באזור מירון

הבוקר חודשו החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן, שנעדר למעלה מ-3 חודשים | אתמול הטיל ביה"מ צו איסור פרסום גורף על כל פרטי החקירה, בשל התפתחות שחלה בחקירה ומעצרו של חשוד במעורבות בהיעלמות | "ניכרת מעורבות אישית החל מרמת מפכ"ל ועד לאחרון החוקרים"

ההתפתחות בחקירת היעלמות מוישי קליינרמן: חיפושים ממוקדים באזור מירון
החיפושים אחר מוישי קליינרמן, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חידשה הבוקר (רביעי) את החיפושים אחר הנער החרדי מוישי קליינרמן, שנעדר מזה כשלושה חודשים. החיפושים מתמקדים באזור קבר הרשב"י במירון, שם הוא נראה בפעם האחרונה, וחידושם קשור להתפתחות בחקירה. במשטרה מנסים, באמצעות המידע החדש שעלה בימים האחרונים במסגרת החקירה, למצוא קצה חוט שעשוי להביא לסיום הפרשה העגומה.

משפחתו של מוישי מסרה אתמול בעקבות ההתפתחות, כי הם חשים בשינוי מצד המשטרה בכל הנוגע למאמצים לאיתורו. "במהלך השבוע האחרון, הורי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי", נמסר מטעם המשפחה. "הן ברמה החקירתית, הן ברמה המבצעית והן ברמת השיח והתקשורת עם המשפחה ונציגם מול המשטרה. ניכרת מעורבות אישית באירוע החל מרמת מפכ"ל ועד לאחרון החוקרים בפרשה".

התפתחות בפרשת היעדרותו של מוישי קליינרמן: צו איסור פרסום הוטל על החקירה

‏בני המשפחה הוסיפו כי "בשלב זה מבקשים ההורים להתמקד אך ורק בעשייה היום יומית לאיתור בנם והם מעודכנים באופן שוטף ורציף במאמצים הגלויים והסמויים שנעשים על ידי משטרת ישראל. ההורים מצפים כי הנושא לא ירד מסדר יומה של משטרת ישראל ויטופל כך עד לאיתור הנער".

מוישי

כפי שדווח אתמול, בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על חקירת פרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן . זאת, בשל התפתחות שחלה בחקירה ומעצרו של חשוד במעורבות בהיעלמות.

במסגרת הצו, שהטיל בית משפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה למשך חודש ימים, נאסר כל פרסום מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

קליינרמן, בן ה-16, נראה בפעם האחרונה לפני שלושה חודשים סמוך לקבר הרשב"י. מאז נערכו אחריו חיפושים נרחבים, בדגש על אזור מירון.
כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשטרה הגבירה לאחרונה באופן משמעותי את החיפושים אחר קליינרמן.

המשטרה הודיעה לפני כשבועיים כי בהמשך למאמצי משטרת ישראל בחיפוש אחר מוישי, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ (היחידה לחקירת פשעים) שומרון, ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי.

מוישי קליינרמן חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד