ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"ברוך שפטרנו"

בשמאל מברכים, בימין חוגגים: התגובות לפרישת בנט

הודעת רה"מ נפתלי בנט על פרישה מהחיים הפוליטיים תפסה את חברי הכנסת באמצע המלחמה להעביר עוד הלילה את החוק לפיזור הכנסת, חבריו לממשלה מיהרו לברך ולהודות על שנה מוצלחת לדעתם. מנגד, באופוזיציה בירכו "ברוך שפטרנו"

בשמאל מברכים, בימין חוגגים: התגובות לפרישת בנט
בנט בהר הרצל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע הערב (רביעי) על כוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים וכי הוא לא מתכנן להתמודד בבחירות הבאות. במערכת הפוליטית מיהרו להגיב. 

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ כתב אחרי הודעת ראש הממשלה: בשנה האחרונה עבדתי צמוד מאוד לראש הממשלה בנט. בשני גלי קורונה, כל יום, כמה פעמים ביום. חילוקי דעות ופוליטיקה יש, אבל גיליתי אדם חרוץ וענייני שבאמת אכפת לו מהציבור. עמדותיו לא עמדותיי וזה ברור, אבל יש לי הערכה גדולה אליו. ישראל הרוויחה שנה של ממשלה טובה, הרבה בזכותו. יישר כוח.

סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער הגיב גם הוא דרך חשבון הטוויטר: ״נפתלי בנט הוא פטריוט ישראלי. הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה!״

יו"ר סיעת כחול לבן איתן גינזבורג אמר כי גילה השנה את בנט שהוא לדבריו מנהיג פטריוט, ממלכתי, אוהב המדינה, שבכל פעם התעלה לגודל השעה ובחר בטובת ישראל. "העדפת ה'אנחנו' מול ה'אני' והבחירה לחבר את חלקי החברה הישראלית גם במחירים פוליטיים כואבים, אינן נפוצות בפוליטיקה ובהנהגה הישראלית", אמר. "תודה מעומק הלב והצלחה רבה".

באופוזיציה בירכו את 'לכתו': יו"ר הציונות דתית בצלאל סמוטריץ' כתב בטוויטר: "ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) אמר כי בנט עשה סיבוב על מדינה שלמה. "הוא רמס את החלשים, שיתף פעולה עם שונאי ישראל ותומכי טרור, הרס את היהדות, השפיל את הגאווה הלאומית שלנו, והפך את החיים כאן ליקרים מאי פעם, הוא סוף סוף הולך הביתה - ברוך שפטרנו", אמר.

גם ח"כ אופיר סופר צייץ: "מי שרימה את בוחריו והעניק את השלטון לשמאל ולמפלגות אנטי ציוניות, מוטב לו שיילך ויעשה חושבים בביתו. הציבור אמר את דברו בהקשר של בנט. אני מקווה שכל מי שהיה שותף למסירת השלטון לשמאל יוקע מהחיים הפוליטים. ויפה שעה אחת קודם".

ח"כ קטי שטרית כתבה: "הונאת את הציבור, פילגת את העם, פירקת את מחנה הימין, המלכת את לפיד, מכרת אותנו לתנועה האיסלאמית, עשית על חשבוננו אקזיט של 50 מיליון, פגעת לנו בזהות היהודית, לא כיבדת את הדמוקרטיה, היית מגלומן חסר אחריות וחסר תקנה, הגיע הזמן שתלך לעשות למבצרך. נפתלי, חבל שהיית וטוב שנגמר!".

גם מירי רגב הצטרפה לשמחת הח"כים וכתבה בקצרה: "ברוך שפטרנו מעונשו של זה".

נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד