כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בטקסי סיום

פיסת היסטוריה: מיטב הסופרים החרדים כתבו ספר לילדי ירושלים

ראש העיר ירושלים משה ליאון יעניק ספר היסטורי, שנכתב ע"י מיטב הסופרים החרדים, למסיימי כיתות ח' בעיר. הספר המושקע מספר את ההיסטוריה של ירושלים העתיקה, את הליכותיהם של רבניה ואנשיה ואת סמליה היהודיים של העיר

פיסת היסטוריה: מיטב הסופרים החרדים כתבו ספר לילדי ירושלים
ראש העיר, סגניו והספרים החדשים צילום: בא

מיטב הכותבים והסופרים במגזר החרדי התגבשו ליצירת ספר מיוחד המקיף את ההיסטוריה ואת סיפורה של ירושלים של מעלה. הספר הייחודי והמושקע יחולק על ידי ראש העיר ירושלים משה ליאון לכלל תלמידי ותלמידות במוסדות החינוך החרדיים בירושלים, המסיימים את לימודיהם בכיתות ח' בעיר.

הספר שיוצא לאור על ידי האגף לחינוך חרדי, בניהולו של מנהל אגף החינוך החרדי שמואל גרינברג, מקיף את עיר הקודש ירושלים בהיבטים שונים ומספר את סיפורה של עיר הקודש בפן ההיסטורי, על רבני ואנשי ירושלים העתיקה, מנהגי העיר, סמטאותיה וסמליה היהודיים.

על המיזם עמלו, לצד גרינברג, גם מנהל לשכתו  אייזיק כץ, מחזיק תיק משאבי חינוך סגרה"ע ישראל קלרמן, מחזיק תיק חינוך חרדי סגרה"ע אברהם בצלאל והגב' שרי פישר מנהלת התכניות החינוכיות. לאחר עבודה רבה והשקעה עצומה, הספר בעל 300 העמודים יוצא לאור לשמחת התלמידים המסיימים את תלמודי התורה ובתי הספר.

יצוין כי מאות עמודי הכרומו בספר מלווים במדורי העשרה, סיפורים וציוני דרך אשר נכתבו על ידי מיטב המוחות והסופרים במגזר, לצד מאות תמונות צבעוניות להשלמת הלמידה והחוויה.

ראש העיר משה ליאון שקיבל לידיו את הספר בישר לכלל המנהלים כי הספר ההיסטורי יחולק בשבועות הקרובים לכלל תלמידי מוסדות החינוך בעיר במסגרת טקסי סיום השנה במוסדות החינוך. "מרגש לראות בספר קטן, סיפור היסטורי כל כך גדול, שנכתב ושורטט בידי אמנים וסופרים, מהטובים ביותר במגזר, שהקדישו מזמנם ומכישוריהם למען החדרת ההיסטוריה הירושלמית בילדי ירושלים", אמר ראש העיר במעמד השקת הספר.

משה ליאון ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד