כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביצע בקוף החייאה

צפו: עובד הגן זינק להציל קוף שטבע לאחר שמבקרים השליכו אוכל לבריכה

בסרטון ששותף ברשתות החברתיות בויטאנם, נראה עובד גן חיות מזנק למים כדי להציל קוף אורנגאוטן שנאבק מתחת למים. הקוף שקע מתחת למים, אך ניצל בזכות תושייתו של עובד המקום שהוציא אותו וביצע בו החייאה. מבקרים זרקו לקוף אוכל והוא נפל למים בניסיון להגיע לאוכל

   צפו: עובד הגן זינק להציל קוף שטבע לאחר שמבקרים השליכו אוכל לבריכה
רגע חילוץ הקוף צילום: צילום מסך

שומר גן חיות בויטאנם הבחין בקוף שטובע, הוא זרק חגורת הצלה לתוך המים, וזינק לבריכה כדי להציל את קוף האורנגאוטן, הוא הצליח להביא אותו ליבשה וביצע בו החייאה, נציג גן החיות אמר שהקוף שרד ובריאותו יציבה. גן החיות הציב שלטים המזהירים את המבקרים שלא להאכיל את החיות, למעט מינים מסוימים. עם זאת, אנשים רבים מתעלמים מהאזהרות, אמר הנציג.

בתיעוד נראה הקוף מנופף בזרועותיו באוויר לפני שהוא שוקע מתחת למים, בעוד קוף אחר ממהר אל קצה הצוק בניסיון לעזור לו, אבל שומר גן החיות הגיב במהירות ובלבוש מלא קפץ למים משביל סמוך כשהוא נושא גלגל הצלה.

האיש נראה צולל מתחת למים כמה פעמים כשהוא מחפש בטירוף אחר הקוף, לבסוף, שומר גן החיות מוצא את הקוף ומושך את גופו חסר ההכרה של החיה אל פני השטח מקפיד לשמור את ראשו מעל המים, במאמצים גדולים הוא הצליח להביא את הקוף בזרועותיו לעבר החוף. הוא נאבק להרים את הקוף על רמפת הבטון, אך הצליח להעלות את החיה אל היבשה וגרר אותה במעלה הגבעה.

לאחר מכן שומר גן החיות ביצע החייה בקוף, באופן יוצא דופן הודות למאמצי השומר, הקוף שרד את החוויה הקשה וכרגע הוא במצב יציב, כך נמסר מטעם גן החיות. הגן חיות נמצא בשטח של 380 דונם. חיים בו כ-3,000 מיני בעלי חיים, בהם 175 מינים של ציפורים, יונקים וזוחלים.

 

קוף החייאה מוצלחת גן חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד