כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לגלג על המלגלגים

פוטין: "מנהיגי המערב ייראו מגעילים ללא חולצה"

לאחר שמנהיגי העולם לגלגו על נשיא רוסיה פוטין שרכב על סוס ללא חולצה, פוטין לגלג בחזרה לעבר מנהיגי המערב, ואמר כי הם ייראו "מגעילים" אם ינסו לחקות אותו ולהצטלם ללא חולצה

פוטין: "מנהיגי המערב ייראו מגעילים ללא חולצה"
רכיבה על סוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לגלג על מנהיגי המערב שלגלגו עליו לפני מספר ימים שהוא רוכב על סוס ללא חולצה. פוטין אמר על המנהיגים כי לא כדאי להם להצטלם ללא חולצה, כיוון שהם ייראו "מגעילים". את הדברים אמר במהלך ביקור בטורקמניסטן הבוקר (חמישי) כשנשאל על מנהיגי המערב שלגלגו עליו בפסגת ה-G7 בגרמניה.

בזמן שישבו לשיחות, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון התלוצץ על כך שמנהיגי G7 יכולים להוריד את החולצה כדי "להראות שאנחנו קשוחים יותר מפוטין", על רקע המתיחות בין רוסיה למערב על הפעולה הצבאית של מוסקבה באוקראינה.

בשיחה עם עיתונאים, פוטין השיב כי בניגוד אליו, מנהיגי המערב שותים הרבה אלכוהול ואינם עושים ספורט. "אני לא יודע מה הם רצו לעשות עם החולצה, אבל אני חושב שזה יהיה מראה מגעיל בכל מקרה". הוא ציין שכדי להיראות טוב "יש צורך להפסיק להשתמש באלכוהול והרגלים רעים אחרים, לעשות פעילות גופנית ולקחת חלק בספורט".

כזכור, בתחילת השבוע מנהיגי העולם לעגו לתדמיתו הקשוחה של פוטין, במהלך ארוחת צהריים של קבוצת שבע המדינות החזקות (G7) בגרמניה ביום ראשון. המנהיגים התבדחו אם עליהם להפשיל שרוולים או להוריד את החליפה. "מעילים? ז'קטים להוריד? אנחנו מורידים את המעילים?" שאל ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כשהתיישב ליד השולחן בטירת אלמאו הציורית של בוואריה, שם אירח קנצלר גרמניה אולף שולץ את פסגת שבע הדמוקרטיות החזקות.

המנהיגים מבריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ארצות הברית חשבו על הדילמה. ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הציע להם לחכות לתמונה הרשמית לפני שיורידו את החליפה, אבל אז ג'ונסון צייץ, "אנחנו חייבים להראות שאנחנו קשוחים יותר מפוטין" והבדיחה המשיכה להתגלגל. "אנחנו הולכים לקבל את תצוגת הרכיבה על סוסים חשופת החזה", אמר טרודו, הקנדי, בהתייחס לתצלום הידוע של פוטין משנת 2009 כשהוא רוכב ללא חולצה על סוס.

מלחמת אוקראינה רוסיה ג'סטין טרודו גרמניה בוריס ג'ונסון ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד