ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מי מגבה ומי מסתייג

"התנהגות דוחה" • התגובות לראיון של יועצת בנט

רבים מאנשי התקשורת הרימו גבה לנוכח הראיון של היועצת המדינית לשעבר, שמרית מאיר ותוכנו. היו מי שדווקא חיזקו אותה והיו מי שגינו את המעשה | אחת הגיבה: "שנה אחת והכל בחוץ", אחר הגיב: "מטנפת על בנט דקה אחרי שעזב, התנהגות דוחה"

"התנהגות דוחה" • התגובות לראיון של יועצת בנט
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הברנז'ה התקשורתית והפוליטית לא נשארה אדישה לראיון שהעניקה היועצת המדינית לשעבר שמרית מאיר, שבו חשפה לפחות את גרסתה והסתכלותה על מה שהתרחש בלשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ועד כמה רחוק הוא היה מוכן ללכת כדי להמשיך ולשרוד בתפקידו.

במפלגת 'הליכוד' מגיבים ואומרים: "שמרית מאיר היועצת הקרובה של בנט: "לפיד הלך עם צ׳ק פתוח לכפר קאסם". לפיד יקים ממשלה עם תומכי טרור. אנחנו נקים ממשלה לאומית רחבה שתוריד מחירים, תוריד מיסים ותחזיר את הכבוד הלאומי שלנו". לשון התגובה.

הכתבת הפוליטית של 'חדשות 12', דפנה ליאל הגיבה לראיון של שמרית מאיר וכתבה: "וואו. לא בכל יום יועץ כה קרוב לראש ממשלה מכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ".

הסודות והתככים נחשפים > היועצת לשעבר של בנט פותחת הכל: "זאת הייתה תוכנית מטומטמת"

הכתב הפוליטי של 'ynet', יובל קרני הגיב וכתב: "לא מכיר את שמרית מאיר באופן אישי ובכל זאת שווה הערה: מאיר עבדה בשקט במשך שנה שלמה לצד בנט, בתוך לשכה שכולם בה הדליפו בלי הפסקה גם נגד הבוס שלהם. לפני חודש וחצי התפטרה. עכשיו היא מתראיינת. מדברת בשבחו וגם מותחת ביקורת. וחוטפת מתקפות. הגיוני בסך הכל".

הכתבת הפוליטית של 'וואלה' טל שלו כתבה: "10 שנים איילת שקד הולכת עם בנט ומעולם לא פתחה עליו מילה. שנה אחת עם שמרית מאיר והכל בחוץ".

כתב 'וואלה' יקי אדמקר הזכיר: "אדם שאני מעריך וסומך על דעתו בכל התחומים", אמר בנט על שמרית מאיר בזמנו. כל כך מעריך וסומך, שבשבוע שהוא פורש מהפוליטיקה היא פותחת עליו את כל הרפש הפנימי. רבות דובר על זה שבנט טעה בבחירת אנשיו. עכשיו ברור - הוא טעה בבחירת מישהי ספציפית, שפירקה לו את הלשכה ואולי גם את הממשלה".

כתב 'גלובס' אבישי גרינצייג הגיב ואמר: "חתיכת ראיון של שמרית מאיר. כותרות לרוב. בנט רצה להסתמך על אחמד טיבי כדי להחזיק את הממשלה, נסחט על ידי רע״מ, הסביבה שלו הייתה בוגדנית ומלאת תקיעות של סכין בגב, ועוד. נ.ב: הנורמה של יועצים במשרות אמון שממהרים להתראיין ולחשוף דברים מהחדרים הסגורים, ראויה לדיון".

גם הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' אמיר אטינגר הגיב ותקף את המראויינת: "שמרית מאיר מדברת על נאמנות ומטנפת על בנט דקה אחרי שעזב, מנסה למכור לנו שעזבה בגלל המשותפת, הכל רק כדי שידברו עליה. התנהגות דוחה".

שגרירנו באו"ם לשעבר, דני דנון, המתמודד בפריימריז בליכוד, פרסם תגובה לריאיון עם שמרית מאיר ואמר: "ממשלת האחים המוסלמים ביצעה מכירת חיסול של כל הערכים ושל כספי ציבור רק כדי להאחז בכסא. בקרוב אנחנו חוזרים לעשות סדר!".

איש התקשורת ינון מגל, שהוביל לאורך השנה האחרונה קו בלתי מתפשר נגד הממשלה והעומד בראשה, הגיב כהרגלו בהומור וכתב: "בנט בתגובה ראשונה לדברים של שמרית מאיר: יש לי לשכה מצויינת. ממשיכים".

עיתונאי 'יתד נאמן' בני רבינוביץ הגיב: "תעשיית הפייק לא נחה לרגע: אותם אנשים שתקפו את שמרית מאיר במשך שנה, ואמרו שהיא זו שגוררת את בנט לשמאל, ואפילו גן צבי לא יכול מולה, משתמשים היום בראיון איתה, כדי להשמיץ את בנט ולפיד".

נפתלי בנט שמרית מאיר תגובות סוערות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד