ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אחרי ההתפתחות בחקירה

פרשת הנער מוישי קליינרמן: נסיבות ההיעלמות מתחילות להתברר

ימים לאחר שחלה התפתחות בחקירת פרשת הנער החרדי מוישי קליינרמן, גורמי החקירה מעריכים כי הצליחו להגיע לנסיבות היעלמותו | במשטרה ממקדים בימים אלו את החיפושים בתאי שטח ספציפיים באזור מירון | ברקע צא"פ: מתגברת הערכה כי הרקע להיעלמות הוא פלילי

פרשת הנער מוישי קליינרמן: נסיבות ההיעלמות מתחילות להתברר
מוישי קליינרמן, החיפושים באזור מירון צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ממשיכים בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, בן ה-16, תושב מודיעין עילית, שנעדר למעלה משלושה חודשים. גורמי החקירה שעוסקים בפרשה מעריכים, בסבירות גבוהה, כי הצליחו להגיע לנסיבות היעלמותו של קליינרמן.

בד בבד, במשטרה גוברת הערכה כי הרקע להיעלמותו של קליינרמן הוא פלילי - והחקירה נמשכת ביתר שאת בכיוון הזה. מוקדם יותר השבוע חלה ההתפתחות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום על חקירת הפרשה.

חלק מצוותי החיפוש. צילום: דוד כהן, פלאש 90.

בימים האחרונים, מאז שהחלה ההתפתחות בחקירת ההיעלמות, התמקדו החיפושים אחר קליינרמן בתאי שטח מסוימים באזור הר מירון. בחיפושים השתתפו עשרות בלשים לצד כלבנים ופרשים, בניסיון לאתר את מיקומו של מוישי.

אתמול (רביעי), נזכיר, חידשה המשטרה את החיפושים אחר מוישי קליינרמן. החיפושים התמקדו כאמור באזור מירון, שם הוא נראה בפעם האחרונה, וחידושם קשור להתפתחות בחקירה. במשטרה מנסים, באמצעות המידע החדש שעלה בימים האחרונים במסגרת החקירה, למצוא קצה חוט שעשוי להביא לסיום הפרשה העגומה.

החיפושים | צילום: דוד כהן, פלאש 90.

משפחתו של מוישי מסרה בעקבות ההתפתחות, כי הם חשים בשינוי מצד המשטרה בכל הנוגע למאמצים לאיתורו. "במהלך השבוע האחרון, הורי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי", נמסר מטעם המשפחה. "הן ברמה החקירתית, הן ברמה המבצעית והן ברמת השיח והתקשורת עם המשפחה ונציגם מול המשטרה. ניכרת מעורבות אישית באירוע החל מרמת מפכ"ל ועד לאחרון החוקרים בפרשה".

‏בני המשפחה הוסיפו כי "בשלב זה מבקשים ההורים להתמקד אך ורק בעשייה היום יומית לאיתור בנם והם מעודכנים באופן שוטף ורציף במאמצים הגלויים והסמויים שנעשים על ידי משטרת ישראל. ההורים מצפים כי הנושא לא ירד מסדר יומה של משטרת ישראל ויטופל כך עד לאיתור הנער".

צילום: דוד כהן, פלאש 90.

מוישי קליינרמן נעדר חיפושים חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד