י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בניגוד להמלצת הדיאטניות

בתהליך גמילה: מה אוכל ראש הממשלה לפיד?

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נכנס הלילה ב-12 בדיוק לתפקידו כראש ממשלת המעבר. מקורביו חושפים את התזונה עליה הוא מקפיד: אוכל בריא ומשתדל שלא להתפתות אחר הפחמימות והמתוקים. בנוסף, הוא עובר בתקופה האחרונה תהליך גמילה מקפה

יאיר לפיד
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר לפיד נכנס הלילה (בין חמישי לשישי) באופן רשמי לתפקיד ראש ממשלת המעבר לאחר עשור במערכת הפוליטית בו הוא שואף לתפקיד. כעת, מקורביו חושפים את התזונה שלו שבזכותה הוא שומר על בריאות תקינה.

ראש הממשלה החדש פותח כל בוקר באימון כושר, הכולל ריצה והרמת משקולות, אך בניגוד להמלצות דיאטניות הוא אינו אוכל ארוחת בוקר אחרי האימון ומסתפק בארוחת צהריים וערב בלבד.

קרוביו של לפיד מספרים ל'ישראל היום', "לפיד אחד האנשים עם משמעת ברזל הגבוהה ביותר במערכת הפוליטית". מקורבת ללפיד מספרת "הוא אוכל בריא, לא נוגע בפחמימות ולא מתקרב למתוקים. התפריט שלו בנוי מדגים, חזה עוף וירקות".

בנוסף להליך התזונה המוקפד, לפיד עובר בתקופה האחרונה תהליך גמילה מקפה: "בעבר הוא שתה קפה בלי הגבלה, המון כוסות של אספרסו ואמריקנו ביום. בחודשים האחרונים הוא הפחית משמעותית את הקפה ועבר לשתות בעיקר תה ומים. הוא גם לא נוגע באלכוהול, אפילו לא בבירה".

"הוא לא נוגע בג'אנק פוד. כלום. אם הוא בחו"ל או שיש חגיגת יום הולדת, הוא מתפנק בעוגיית גרנולה" אומרים בסביבתו. למרות זאת, מקורביו מדגישים: "יש יוצא מן הכלל, ערב אחד בשבוע שבו הוא אוכל הכל, בליל שבת".

יאיר לפיד תזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד