י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המהפכה במבשרת

תלמידי הקירוב התפללו בבית שמש לרפואת הרבי מלונדון

מעמד תפילה חיזוק והכרת הטוב לרפואת הרבי מויז'ניץ לונדון נערך במעונו של אחיו האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש על ידי תלמידי הקירוב של מוסדות 'כנסת ישראל' שהעתירו יחד בתפילה

תלמידי הקירוב התפללו בבית שמש לרפואת הרבי מלונדון
נערי כנסת ישראל אצל הרבי צילום: באדיבות המצלם

בחדרו של האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש התקיים מעמד מיוחד ומרגש לרפואת אחיו האדמו"ר מויז'ניץ לונדון רבי דוד בן סימא מירל לרפואה שלימה בתוש"י במעמד השתתפו תלמידי שובו מבשרת ציון שלמדו ושיננו דפי גמרא במבצע מיוחד שנערך לרפואתו של האדמו"ר שליט"א לרפו"ש בתחוש"י.

המעמד נפתח בדבריו של הגר"ח ברונר מראשי מוסדות כנסת ישראל שציין אודות הזכות לשהות בחדרו של  האדמו"ר אשר ממנו יוצאת תורה ואורה לעם ישראל.

הרב ברונר ציין כי התלמידים עמלו בלימוד ושינון הגמרא לרפואת אחיו של הרבי -  האדמו"ר מויז'ניץ לונדון רבי דוד בן סימא מירל ששנים רבות כבר מלווה את פעולות 'כנסת ישראל' בכלל, ובפרט את מבשרת ציון שם נהג הרבי לבקר לחזק ולרומם, וכולנו מרגישים מחוייבים בהכרת הטוב לרבי והרבה ממהפכת התורה המתרחשת במבשרת ציון נזקפת מכוחו הגדול של האדמו"ר לרפו"ש, ומה ראוי ונאה הדבר שזכינו להתחזק ולהתרומם לרפואתו השלימה.

בהתרגשות זכו התלמידים לדברות הקודש מהאדמו"ר שחיזקם ורוממם בקשר והשייכות עם תורתנו הקדושה, הרבי ציין בפני התלמידים כי אין ספק כי יבוא יום ויביטו לאחור ויודו להקב"ה על שזכו ללמוד בבית ספר של שובו, בשובו זוכים לקבל לא רק לימודים אלא גם דרך חיים ואור תורה, האדמו"ר אף ציין את התרגשותו האישית על הלימוד לרפואת אחיו הרבי מלונדון ואין ספק שהדברים יפעלו רפואה ושפע.

בסיום דברי האדמו"ר קראו הרבי ותלמידי שובו פרקי תהלים לרפואתו השלימה של האדמו"ר רבי דוד בן סימא מירל, ובסיום התהילים זכו התלמידים להתברך באופן אישי מהאדמו"ר.

ויז'ניץ לונדון בית שמש כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד