י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסמן מטרה לחודשים הקרובים

לפיד בישיבת ממשלה ראשונה בהנהגתו: "אנהל ממשלה כאילו אין בחירות"

ישיבת ממשלה ראשונה בראשות הממשלה: רה"מ הטרי, יאיר לפיד, פתח הבוקר את ישיבת הממשלה השבועית, לראשונה בכס ראש הממשלה | בדבריו התייחס למטרות הממשלה העומדות על הפרק, לאיומים הביטחוניים על ישראל ולאתגרים בנושאי החינוך, בתי החולים ועוד | צפו בתיעוד

לפיד בישיבת ממשלה ראשונה בהנהגתו: "אנהל ממשלה כאילו אין בחירות"
לפיד בישיבת הממשלה צילום: ישי ירושלמי

יאיר לפיד ניהל הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה הראשונה בראשותו, אחרי שנכנס לתפקיד ביום שישי החולף, לאחר שהכנסת פוזרה ויצאה לבחירות שיתקיימו בעוד 121 יום בתאריך ז׳ בחשוון תשפ״ג.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה לפיד "בחודשים הקרובים המטרה שלנו, של כל השולחן הזה, היא לנהל את הממשלה כאילו אין מערכת בחירות. אזרחי ישראל זכאים לממשלה מתפקדת בכל רגע נתון. זו הציפייה מאיתנו, זו הציפייה שלי מחבריי השרים".

עוד הוסיף "משבר החינוך לא יכול לחכות. תקציבים לבתי חולים אי אפשר לדחות. האיראנים, חמאס והחיזבאללה לא מחכים. אנחנו צריכים לפעול מולם בכל הזירות, בכל רגע נתון, וזה בדיוק מה שנעשה".

ראש הממשלה התייחס לאירוע הביטחוני בליל שבת "צה״ל יירט אתמול, שלושה כלי טייס בלתי מאוישים עוינים שניסו לפגוע בתשתיות ישראליות במים הכלכליים של ישראל. חיזבאללה ממשיך בדרך הטרור ופוגע ביכולת של לבנון להגיע להסכם על הגבול הימי. ישראל תמשיך להגן על עצמה, על אזרחיה ונכסיה".

לפיד חתם "הממשלה הזו תמשיך לפעול לטובת האזרחים בדיוק כפי שעשתה כל השנה האחרונה. אנחנו נביא החלטות, אנחנו נוציא לפועל מהלכים, אנחנו נמשיך לחזק את עוצמתה הכלכלית, המדינית והביטחונית של מדינת ישראל".

יאיר לפיד ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד