י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פגע, ברח ונתפס

רכש ביטוח רכב והופתע מהמתנה שקיבל

הרכב שנסע אחרי לא שמר מרחק, זה הכל. ברוך השם אף אחד לא נפגע, אבל הנהג שפגע בנו ברח. הוא רק לא לקח בחשבון שיש לי מצלמה - אותה קיבלתי מחברת הביטוח שדאגה עבורי

רכש ביטוח רכב והופתע מהמתנה שקיבל
אילוסטרציה צילום: unsplash

אני משתדל שלא להוציא את האוטו מהחניה שלא לצורך, בטח שלא בחול המועד, אבל עוד לא מצאתי את נהג האוטובוס שיסכים לעצור בכל פעם שאחד מהילדים, שיהיו בריאים, צריך להתפנות. אז עלינו לאוטו ונסענו מהבירה לכיוון חיפה. אני נוהג, אשתי מתכננת לנו את הלו"ז ככה שהילדים יראו את כל ההצגות בפסטיבל, ושבכל זאת ישאר לנו גם זמן לגשרים התלויים בנשר וגם לקפוץ קצת לאחותי, אבל אז מישהו החליט שהאור האדום ברמזור הוא רק המלצה, ובום!

ברוך השם אף אחד לא נפגע, אבל את הנסיעה במכונית כבר לא יכולנו להמשיך. דיברתי עם חברת הביטוח והזמנתי גרר, הוא הגיע מהר, העמיס את המכונית, לקח אותה למוסך, ואנחנו המשכנו את המסע לצפון ברכבת (שם לא צריך לעצור בשביל שירותים), ולא נתנו לחוויה הזאת להרוס לנו את החג.

לא כואב לי על התאונה, זה קורה, אנחנו בני אדם, וגם לא על הנזק, אבל כואב לי שמי פגע בי ובמשפחה שלי ברח כאילו שאנחנו כלום ושום דבר. הנזק לפח הוערך במשהו כמו - 8000 ש"ח, הייתי צריך להחליף דלת צד נהג ואת הטמבון הקדמי.

אם לא המצלמה, שצילמה הכל כל הזמן, הייתי צריך לספוג את עלות ההשתתפות העצמית ואת ירידת הערך, אבל המצלמה תיעדה את התאונה ברזולוציה שאיפשרה לי לזהות בבירור את מספר הרכב ואפילו להציץ על פניו המבוהלות של הנהג רגע אחרי הפגיעה.

לפני שהלכתי עם הצילומים למשטרה, עוד פיללתי שהפוגע יתחרט וינסה ליצור איתי קשר בעצמו. לצערי זה לא קרה, אבל את ירידה הערך וההשתתפות העצמית הצלחתי למנוע בעזרת המצלמה.

מחדשים ביטוח רכב? לחצו כאן וקבלו מצלמת דרך מתנה>>>

נכונים ביטוח רכב ביטוח מקיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד