ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרשת היעלמות מוישי קליינרמן

מפקד המחוז נועד עם בני משפחת הנער: "כשתהיה בשורה - נודיע"

ברקע ההתפתחות בחקירת היעדרותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן, בן ה-16 ממודיעין עילית, מפקד מחוז ש"י נועד היום ארוכות עם בני המשפחה | מפקד המחוז סירב לענות על שאלות העיתונאים: "כשתהיה בשורה - נודיע" | היום מציינים בני משפחתו 100 ימים להיעדרותו

מפקד המחוז נועד עם בני משפחת הנער: "כשתהיה בשורה - נודיע"
ניצב עוזי לוי, מוישי קליינרמן צילום: פלאש 90

מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, הגיע היום (ראשון) לפגישה עם בני משפחת קליינרמן, שבנם מוישי נעדר מזה כשלושה חודשים. לוי נועד במשך שעה ארוכה עם הוריו של מוישי, שהיום מציינים 100 ימים להיעדרותו. קליינרמן, נזכיר, נראה בפעם לאחרונה במירון, אך מאז אבדו עקבותיו.

מפקד המחוז נמנע מלהשיב לשאלות העיתונאים שהמתינו לו בפתח הבניין בו מתגוררת המשפחה. "כשתהיה בשורה לציבור, אנחנו נודיע", אמר. ניצב עוזי לוי השיב בשלילה לטענות כי למשפחה ישנה ביקורת על קצב החיפושים אחר הנער.

בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי חרדים' כי גורמי החקירה שעוסקים בפרשה מעריכים, בסבירות גבוהה, כי הצליחו להגיע לנסיבות היעלמותו של קליינרמן. 

בד בבד, במשטרה גוברת הערכה כי הרקע להיעלמותו של קליינרמן הוא פלילי - והחקירה נמשכת ביתר שאת בכיוון הזה. מוקדם יותר בשבוע שעבר חלה ההתפתחות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום על חקירת הפרשה.

 

מוישי קליינרמן מחוז ש''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד