ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שיחה בהפתעה

האזינו: כך השיבה היועצת על המעון של בנט

מגיש 'גלי ישראל' העלה לשידור את היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה ללא ידיעתה, ודרש תשובות לגבי העברת מעון ראש הממשלה לביתו של בנט ברעננה. היא ניתקה בתגובה: "אני נותנת דין וחשבון לכל הגורמים שמתפקידם לבקר אותי" • האזינו

האזינו: כך השיבה היועצת על המעון של בנט
שרון גל ברדיו גלי ישראל צילום: מתוך הפייסבוק של 'גלי ישראל'

שרון גל, התקשר הבוקר (ראשון) במסגרת תוכנית הבוקר שלו ברדיו 'גלי ישראל' וב'רדיו דרום' באופן מפתיע ליועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, וניסה לדובב אותה להתייחס לסוגיית השיפוץ בביתו של נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר.

"אנחנו בשידור, בקשר לבית של בנט ברעננה, רצינו לשמוע קצת..", פתח גל, וברנע-פרגו מיד קטעה והבהירה: "אני לא מעוניינת לדבר, יום טוב וכל טוב".

גל לא הרפה ושאל: "אבל זה לא יכול להיות שלא תתני דין וחשבון לציבור?". היא השיבה: "אני נותנת דין וחשבון ליועצת המשפטית לממשלה, למבקר המדינה, לכל הגורמים שמתפקידם לבקר אותי", ומיד נתקה את השיחה.

המגיש המשיך, "והציבור לא צריך ממך לקבל תשובות על כל המיליונים שהושקעו, שלא לומר בוזבזו? תראו, בסוף אין מה לעשות. מי שמקבל דין וחשבון במשטר דמוקרטי, זה הציבור".

"מה זה 'אני נותנת דין וחשבון למי שצריך'? אנחנו צריכים לדעת איך אושר, מי נתן אישור, מי אישר את העברת הכסף, מי אישר בכלל את העברת המעון הרשמי לרעננה. עובדה שאם רוצים להיכנס לבלפור, אפשר להיכנס", כשהוא התייחס לכניסתו של יאיר לפיד למעון חליפי באותו רחוב.

שרון גל נפתלי בנט מעון ראש הממשלה שלומית פרגו ברנע גלי ישראל ראיון בהפתעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד