י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"קח אחריות"

בלי ימי חסד: קמפיין נגד ראש הממשלה לפיד

עובדי משרד החוץ אינם מרוצים מתנאי העסקתם, זהו אינו משבר חדש ובעבר הם פתחו בעיצומים והעלו קמפיין הלועג ללפיד, אך עכשיו לאחר שנכנס לתפקידו כראש ממשלת ישראל מרגישים בועד העובדים כי לפיד לחיץ מתמיד והעלו היום לאוויר בו הם קוראים לו לקחת אחריות ולפתור את המשבר

בלי ימי חסד: קמפיין נגד ראש הממשלה לפיד
המחאה נגד רה"מ יאיר לפיד צילום: ועד עובדי משרד החוץ

עובדי משרד החוץ העלו הערב (ראשון) קמפיין חדש בקריאה לראש הממשלה ושר החוץ יאיר לפיד למצוא פתרון למשבר שפוגע בשירות החוץ הישראלי. בשלטי החוצות שמתפרסמים הערב נאמר, "אין עתיד למשרד החוץ – לפיד, קח אחריות ופתור את המשבר".

בהודעת ועד עובדי המשרד נכתב: "ציפיותינו מראש הממשלה לפיד שיפעל עוד היום לפתרון המשבר. לא נקבל יותר תירוצים. הגיע הזמן לפעול". העובדים גם פירטו כי בסקר שערך עבורם מכון מדגם של מנו גבע, עלה כי רוב הציבור סבור שטענות העובדים צודקות ורוב גדול בציבור השיבו בסקר כי תפקודו של שר החוץ יאיר לפיד בכל הקשור למשבר היה רע. בחודשים האחרונים נעשו ניסיונות רבים לפתור את המשבר אך לעת עתה ללא הועיל.

מחר צפוי הקמפיין לקבל ביטויים נוספים ולקראת סוף השבוע נערכים במשרד החוץ להחרפת העיצומים כגון שביתות והפגנות בשטח. ומהעובדים נמסר: "בשבוע שעבר שר החוץ הפך גם לראש ממשלה מבלי שסיים את מלאכתו במשרד החוץ. למעשה, לפיד משאיר משרד חוץ במשבר. אם נמשיך לקלוט עובדים בשכר עלוב, אם לא נדע לקדמם במועד, אם תימשך האפליה בין עובדי משרד החוץ לעובדי משרדי ממשלה אחרים בחו"ל ותימשך ההעסקה הפוגענית ללא תגמול על שעות נוספות וכונניות – אין עתיד למשרד החוץ".

יאיר לפיד משרד החוץ ועד עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד