י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מפגינים נעצרו

צפו: מפגינים פרו פלסטינים הציקו ליהודים בעת קניות לשבת

ביום שישי האחרון מפגינים פרו פלסטינים הציקו ליהודים בעת שהגיעו לערוך קניות לשבת בסופרמרקט כשר בטורונטו קנדה, חברת פרלמנט גינתה את ההפגנה וקראה למשטרה לשים לזה סוף, מספר מפגינים נעצרו

צפו: מפגינים פרו פלסטינים הציקו ליהודים בעת קניות לשבת
מעצר אחד המפגינים צילום: צילום מסך

מפגינים פרו פלסטינים עמדו ביום שישי האחרון מחוץ לסופרמרקט כשר בטורנהיל טורונטו קנדה, וזעקו "פלסטין חופשית" עם השמצות אנטישמיות, והציקו ליהודים שהגיעו למקום, חברת פרלמנט מליסה לנדסמן, גינתה את ההפגנה וקראה למשטרה לשים לזה סוף. היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה, "זה לא אנטי ציונות, זה מעשה בוטה של ​​שנאה אנטישמית, וחייבים כולם להוקיע את זה, אתה לא מגיע לשכונה יהודית וצועק כינויים אנטישמיים אם לא מדובר בשנאת יהודים".

עוד כתבה, "אני מקווה שכוחות המשטרה ברחבי המדינה יתחילו לטפל באירועים האלה בגלל פשעי השנאה שהם, שנאת יהודים גלויה ברחובות שלנו מסתיימת היום". לאחר מכן היא פרסמה כי המשטרה עצרה מספר מפגינים, "תודה למשטרה שפעלה במהירות, פינתה את ההפגנה ולקחת זאת ברצינות, תסמכו כי מצעד השנאה האנטישמי הזה בקהילה שלנו יענש באופן מלא על פי החוק".

ארגון בני ברית קנדה גינה את ההפגנה ופרסם תגובה: "אנחנו מגנים בחריפות את האופי הוולגרי והאנטישמי של המחאה בתורנהיל, המפגינים הציקו ברחבה שהכילה בעיקר עסקים כשרים כאשר קונים יהודים התכוננו לשבת, למרבה המזל, המשטרה הגיבה במהירות".

פלסטינים אלימות פלסטינים קנדה משטרת טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד