כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חתונה שעוררה סערה

צמרת 'יש עתיד' חגגה עם גפני; בש"ס עקצו 

משה גפני יו"ר יהדות התורה והמפלגה הליטאית 'דגל התורה' חגג אמש את חתונת נכדתו עם פוליטיקאים מכל גווני הקשת ובראשם בכירי 'יש עתיד' - מפלגת השלטון. בש"ס מיהרו לתקוף ולעקוץ "אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש דמויות חינוכיות"

צמרת 'יש עתיד' חגגה עם גפני; בש"ס עקצו 
מיקי לוי חוגג אמש עם גפני צילום: יעקב כהן

"כ יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני חיתן אמש (ראשון) את נכדתו בבני ברק, בחתונה התייצבו שורה ארוכה של פוליטיקאים, אך כמה מהם הצליחו לעורר סערה והתקפה מצד מפלגת ש"ס.

לצד הנציגים החרדים וחברי הליכוד, בלטו בהשתתפותם בכירי יש עתיד, יו"ר הכנסת מיקי לוי, שר הרווחה מאיר כהן, שר המודיעין אלעזר שטרן, וגם ראש הממשלה הטרי יאיר לפיד אשר שוחח עם גפני במהלך החתונה ואיחל לו מזל טוב. 

השתתפותם של אנשי יש עתיד ובעיקר של שרת התחבורה מרב מיכאלי יו"ר מפלגת העבודה הביאה את אנשי ש"ס ברשת לתקוף את ח"כ גפני, מיכאלי תועדה רוקדת בעזרת הנשים לקול צלילי השיר החבד"י על המילים 'צמאה לך נפשי', בעוד היא מקדמת רפורמה בתחבורה הפוגעת בציבור החרדי.

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס תקף: "ממשלת בנט התגבשה לאחר הבחירות באירוע ברמת הגולן. לפיד רק נבחר לתפקיד והממשלה התגבשה לאירוע בבני ברק לקול צלילי מוזיקה חסידית. אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש "דמויות חינוכיות".

גם חבר הכנסת יואב בן צור עקץ את גפני, וצייץ בטוויטר "טעתה שרת התחבורה שחשבה שהציבור החרדי יצוק מאותו חומר גלם רדוד שצופה ב'גב האומה'. מי שבחוסר אנושיות מרעיב את ילדנו ופוגע בציפור נפשנו ננהל מולו מלחמת חורמה שלא משתמעת לשני פנים".

ח"כ פינדרוס הגיב לסערת חתונת גפני: "כן, אנחנו מזמינים לשמחות עמיתים פוליטיים, ולא מזמינים אבטחה להוציא אותם אם מתחילים לרקוד חלילה. אבל בכל מקרה לעולם לא נשכח ולא נסלח על הפגיעה של השרה מיכאלי בתושבי ביתר עילית ומודיעין עילית אפילו אם תצטרף לקואליציה עם ביבי וגם אם תפרוש מהפוליטיקה".

משה גפני יש עתיד תנועת ש"ס בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 79 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד