כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סכנה על הכביש

נהג ללא רישיון, התחמק מחקירה ונעצר במהלך העבודה. תיעוד

צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים, שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, נעצר אמש על ידי בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, לאחר שנתפס נוהג בתחילת החודש אך התחמק מהשבתת רכבו. תיעוד

נהג ללא רישיון, התחמק מחקירה ונעצר במהלך העבודה. תיעוד
רגע מעצר הנהג צילום: דוברות המשטרה

לאחר שביצע עבירות תעבורה חמורות והתחמק מחקירת המשטרה, נעצר אמש על ידי בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים. 

בתחילת חודש שעבר, נתפס הנהג, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, על ידי המשטרה נוהג ברכב שבבעלותו, זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. בתום שימוע אותו ערך קצין משטרה, הורה הקצין על השבתה מנהלית של הרכב למשך 30 ימים וכי הרכב ייגרר למגרש אחסנה אך החלטה זאת לא מומשה על ידי החשוד.

בהמשך לכך, בשבוע האחרון על פי החשד, התיר לאדם אחר לנהוג ברכבו על אף שגם לו אין רישיון נהיגה כלל ובפעילות אכיפה שבוצעה נעצר הנהג (21) נחקר וכנגדו החל הליך דין תעבורתי.

ניסיונות לזמן את בעל הרכב החשוד לחקירה בגין מעשיו עלו בתוהו וזה מאן להתייצב במשטרה. בעקבות כל אלו, ערכו אמש בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים פעילות סמויה תוך מעקב אחר תנועותיו של החשוד עד שזה נעצר במהלך יום עבודתו בכניסה לעיר ירושלים עת נסע במשאית.

הנהג החשוד שנעצר, הועבר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית וכנגדו החל הליך דין תעבורתי מזורז.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך לפעול כנגד עברייני תנועה המסכנים את ביטחון הציבור ומשתמשי הדרך במעשיהם עד מיצוי הדין עמם.

עבירות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד