י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי האיום בהפגנות

תלמיד הישיבה מ'הפלג הירושלמי' שוחרר ממעצר

תלמיד הישיבה מ'הפלג הירושלמי' שנעצר במהלך הלילה, שוחרר לביתו - לאחר שב'פלג' איימו לצאת להפגנות סוערות. "ברגעים אלו שוחרר תלמיד ישיבת חדרה שנעצר והועבר אמש למשטרה הצבאית"

תלמיד הישיבה מ'הפלג הירושלמי' שוחרר ממעצר
הפגנת הפלג הירושלמי בבני ברק צילום: פלאש 90

המשטרה הצבאית שחררה היום (שני) את תלמיד הישיבה מ'הפלג הירושלמי' שנעצר הלילה, לאחר שהתברר כי לא התייצב להסדיר את מעמדו הצבאי.

בהודעת 'הפלג הירושלמי' נאמר כי "בפעילות רבני הוועדה להצלת עולם התורה - ברגעים אלו שוחרר תלמיד ישיבת חדרה שנעצר והועבר אמש למשטרה הצבאית".

כפי שדווח מוקדם יותר, המשטרה העבירה הלילה לידי המשטרה הצבאית צעיר מ'הפלג הירושלמי', לאחר שהתברר כי הוא עריק משירות צבאי. הצעיר משתייך לקבוצת הרב צבי פרידמן, הנחשבת למיליטנטית יותר בתוך 'הפלג הירושלמי'.

נערכים להפגנות: תלמיד ישיבה מ'הפלג הירושלמי' - נעצר

הצעיר, תלמיד ישיבת חדרה שבמשך מספר שנים נמנע מלהתייצב בלשכת הגיוס ולהסדיר את מעמדו הצבאי, נעצר הלילה ע"י המשטרה בעת שהפגין נגד מעצרו של צמח צרפתי, לשעבר המפקח הארצי של ועדת הרבנים לענייני תקשורת, הנאשם בעבירות סחיטה באיומים כלפי בעלי חנויות סלולר במגזר החרדי.

גורמים ב'פלג' הירושלמי' הודיעו הבוקר כי נשקלת האפשרות לצאת להפגנות סוערות בגין המעצר. בשעות האחרונות התקיימו מגעים בין הצדדים בניסיון לשחרר את תלמיד הישיבה. גורמים אמרו מוקדם יותר היום ל'בחדרי חרדים', כי במידה ואלו ייכשלו, צפויות חסימות של צירים מרכזיים ברחבי הארץ.

עריק הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד