י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי ההתפתחות בחקירה

היעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן: החשוד שוחרר ממעצר

לאחר שנקלעה לקושי בחקירה, המשטרה שיחררה הערב בתנאים מגבילים את החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן - שנעדר מזה מאה ימים | החשוד נעצר בשבוע שעבר במסגרת "התפתחות בחקירה" ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על פרטי חקירת הפרשה | הוריו של מוישי: "מבקשים להמשיך להתפלל"

היעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן: החשוד שוחרר ממעצר
משה קלינרמן צילום: דוברות המשטרה

החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, שוחרר היום (שני) ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו. החשוד, ששוחרר בתנאים מגבילים, נעצר בשבוע שעבר במסגרת התפתחות בחקירת ההיעלמות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה.

הוריו של מוישי הגיבו על שחרור החשוד: "מצפים ודורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בנינו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה למען כך. כבר 100 ימים שמוישי לא בבית ולצערנו עדיין אין קצה חוט משמעותי שיוביל לבשורה".

"היום פנינו לשר הביטחון בבקשה שיעשה כל שביכולתו לסייע למשטרה ולאפשר ליחידות הרלונטיות לפעול למציאתו. אנו מודים לעם ישראל ולתקשורת שתומכים בנו בימים אלה ומבקשים להמשיך להתפלל עימנו לחזרתו הביתה של בננו היקר".

מוקדם יותר היום פנו הוריו של מוישי, שנעדר מזה מאה ימים, לשר הביטחון בני גנץ, בבקשה שיסייע באיתור בנם. במכתב מגוללים ההורים את שעובר עליהם בתקופת היעדרותו. "חוסר הוודאות פוגע ביכולת שלנו לתפקד נורמלי בבית, לטפל בשבעת ילדינו האחרים, בעבודה, ובלימודים", כתבו ההורים.

לטענת הוריו של מוישי, שמואל וגיטי קליינרמן, הניסיונות לאתרו עד כה נכשלו. "פנינו למשטרה כדי שיעזרו לנו לאתרו, וגם אנו מצדנו עושים מאמצי על בנושא. עד כה כל הניסיונות לאתרו עלו בתוהו", נכתב מכתב לשר הביטחון. "אי אפשר לתאר את הקושי והצער, את הדאגה לחייו כל שניה. אנו חווים כבר 100 יום מתח אין-סופי, סימן שאלה אחד גדול שנוגס בנו באכזריות, רגע אחר רגע".

ההורים כתבו לשר הביטחון כי הם מצפים שיפעיל את הצבא בחיפושים אחר מוישי. "אנו פונים אליך כמוצא אחרון בתור האדם שיכול לעזור לנו, גם אתה אבא, ואתה יכול להבין קצת מה שעובר עלינו כהורים, בדאגה יומיומית, שמאיימת להוציא אותנו מדעתנו. חוסר הוודאות פוגע ביכולת שלנו לתפקד נורמלי בבית, לטפל בשבעת ילדינו האחרים, בעבודה, ובלימודים".

"אנחנו מתחננים אליך! אתה האחראי על הצבא ועל שירותי הבטחון עזור לנו למצוא את מוישי האהוב שלנו! אין לנו יום ולא לילה! כל רגע קריטי! כידוע אנו מתגוררים ביהודה ושומרון, הריבון כאן הוא הצבא עליו אתה אמון. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שתיכנס לתמונה ותפעיל את הצבא, תכניס את היחידות לאיתור נעדרים ותעזור לנו למצוא את מוישי שלנו".

בשבוע שעבר, כאמור, חלה התפתחות בחקירת היעלמותו של קליינמרן, וצו איסור פרסום הוטל על הפרשה. במסגרת החקירה נעצר חשוד במעורבות בהיעלמות - אולם היום החליטה המשטרה לשחררו.

אתמול הגיע מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, לפגישה עם בני משפחת קליינרמן. לוי נועד במשך שעה ארוכה עם הוריו של מוישי. מפקד המחוז נמנע מלהשיב לשאלות העיתונאים שהמתינו לו בפתח הבניין בו מתגוררת המשפחה. "כשתהיה בשורה לציבור, אנחנו נודיע", אמר. ניצב עוזי לוי השיב בשלילה לטענות כי למשפחה ישנה ביקורת על קצב החיפושים אחר הנער.

 

מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד