י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשד לפיגוע

סריקות נרחבות בבני ברק: חרדי נדקר ע"י ערבי, מצבו מוגדר קשה

חרדי בשנות ה-40 לחייו נפצע מדקירות בעת שצעד על גשר גבעת שמואל | כוחות גדולים של משטרה עורכים סריקות ברחבי העיר אחר התוקף שנמלט מהזירה לתוך ב"ב - וכל כיווני החקירה נבדקים | הכיוון המסתמן: פיגוע | מסוק הועלה לאוויר, אך לפי שעה אין הנחיות מיוחדות לתושבים

סריקות נרחבות בבני ברק: חרדי נדקר ע"י ערבי, מצבו מוגדר קשה
כוחות משטרה בזירה צילום: בחדרי חרדים

כוחות גדולים של משטרה משתתפים בסריקות נרחבות ברחבי העיר בני ברק והסביבה אחר חשוד שדקר הולך רגל חרדי, בעת שצעד על גשר גבעת שמואל. ל'בחדרי חרדים' נודע כי המותקף סיפר לשוטרים שהגיעו לזירה, כי אדם בעל חזות ערבית תקף אותו באמצעות חפץ חד - ונמלט לתוך העיר.

בכירי המשטרה שהגיעו לזירה עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. לטובת הסריקות, מסוק משטרתי הועלה לאוויר וצוותי מג"ב הוקפצו לעיר.

התקרית התרחשה מעט אחרי השעה 05:00. לכוחות ההצלה התקבל דיווח על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 47 במצב קשה, בהכרה, עם פציעות חודרות.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי בוקר פונה למרכז לרפואה דחופה בשיבא פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב והוא בהכרה.

זירת הדקירה\\צילום: איחוד הצלה

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק."

זאבי פישמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע (שאותר חבול ומדמם) הוא נפצע כתוצאה מאלימות". דניאל ברק חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

בכירי המשטרה שהגיעו לזירה עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. לטובת הסריקות, מסוק משטרתי הועלה לאוויר וצוותי מג"ב הוקפצו לעיר. לפי הערכה במשטרה, מדובר בפיגוע לאומני.

דקירה הפיגוע בגשר גבעת שמואל יצחק דהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד