י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עסקה בצרכי ציבור

זוהה קורבן יהודי של הטבח בהיילנד פארק

אחת הקורבנות בטבח אתמול בהיילנד פארק, זוהתה כג'קי סונדהיים, חברה בקהילת 'נורת' שור ישראל' בגלנקו, אילינוי. סונדהיים הייתה אחת מאנשי הצוות האהובים בקהילה, ופעלה בשלל דברים לצרכי הקהילה היהודית. "אין מילים מספיקות כדי להביע את עומק הצער שלנו על מותה של ג'קי ואהדה למשפחתה וליקיריה"

זוהה קורבן יהודי של הטבח בהיילנד פארק
החשוד בטבח רוברט קרימו בעת מעצרו צילום: טוויטר

שישה הרוגים, ועשרות פצועים בטבח בהיילנד פארק, פרבר בשיקאגו אילינוי, אותו ביצע צעיר בן 22 בעיצומה של חגיגת הרביעי ביולי השנתית.

החגיגה השנתית כוללת להקות מוזיקה ותוכניות בידור מיוחדות המושכות קהל של אלפים לרגל יום העצמאות בארה"ב. בין ההרוגים שניים מהקהילה היהודית, שמה של אחת מהן פורסמה. ג'קי סונדהיים, מקהילת 'נורת' שור ישראל' North Shore Israel בגלנקו, אילינוי. סונדהיים היתה אחת מפעילות הקהילה, ועסקה בצרכי ציבור.

מטעם הקהילה נמסר לתקשורת: "עם עצב ללא שיעור אנו מודיעים לכם שג'קי סונדהיים האהובה שלנו הייתה אחד הקורבנות שנרצחו במצעד היילנד פארק. ג'קי היתה חברה מוערכת בצוות במשך עשרות שנים. עבודתה, האדיבות והחום של ג'קי נגעו בכולנו, מימיה הראשונים כמורה ובהמשך בפעילות של שמחה וצער כרכזת אירועים ובני ובנות בת מצווה שלנו, כל זאת במסירות בלתי נלאית".

עוד נאמר: "אין מילים מספיקות כדי להביע את עומק הצער שלנו על מותה של ג'קי ואהדה למשפחתה וליקיריה. אנו יודעים שאתם מצטרפים אלינו לתפילה העמוקה ביותר, שנשמתה של ג'קי תהיה צרורה בצרור החיים, תחת כנפי השכינה, ומשפחתם תמצא איכשהו נחמה בתוך האבל הבלתי מוגבל הזה".

החשוד בטבח הוא רוברט קרימו, בן 22 שנעצר הלילה ללא התנגדות. לפחות שליש מ-30,000 התושבים בפרבר שלאורך אגם מישיגן כ-40 קילומטרים צפונית לשיקגו הם יהודים, על פי כמה הערכות, והם כוללים ישראלים רבים.  הירי ההמוני בהיילנד פארק, אילינוי, אחד הפרברים היהודיים הגדולים ביותר באזור שיקגו, הוא הירי ה-300 בארצות הברית השנה.

טבח שיקגו מדינת אילינוי הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד