י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"אירוע עם עשרות הרוגים": המתנדבים תרגלו טיפול באסון

מתנדבי זק"א השתתפו בתרגיל שדימה אירוע עם עשרות הרוגים הבוקר במתחם הספורטק בירושלים | מנכ"ל זק"א: "מוכנים ומתורגלים על מנת לתת מהידע והנסיון המקצועי בטיפול בחללים בזירות אסון"

"אירוע עם עשרות הרוגים": המתנדבים תרגלו טיפול באסון
התרגיל צילום: דוברות זק"א

מתנדבי זק"א תרגלו הבוקר (שלישי), יחד עם צוותי אגף חירום וביטחון בעיריית ירושלים, חטיבת זיהוי פלילי של משטרת ישראל ופיקוד העורף, תרחיש של אירוע עם עשרות הרוגים במתחם הספורטק בירושלים.

התרגיל שהתקיים בהובלת רשות פס"ח במשרד הפנים כלל תרחיש של אירוע רב נפגעים עם היקף גדול של חללים. במהלך האירוע מתנדבי זק"א פעלו יחד עם שוטרי המז״פ וצוותי אגף חירום וביטחון של עיריית ירושלים בהליך זיהוי ראשוני לעשרות ההרוגים.

דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א אמר: "אנו גאים להיות שייכים למדינה היחידה בעולם שמשקיעה משאבים רבים למען כבוד המת. אין ספק שתפקיד מתנדבי זק״א באירוע אסון נחוץ וחיוני. המתנדבים תירגלו קליטת חללים טיפול וסיוע בהליך הזיהוי יחד עם שוטרי זיהוי הפלילי וצוותי אגף חירום וביטחון בעיריית ירושלים. מתנדבי זק״א מוכנים ומתורגלים על מנת לתת מהידע והנסיון המקצועי שלהם בטיפול בחללים בזירות אסון".

עו״ד אלישע פלג סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חירום וביטחון בעירייה: ״מה שעובד בשגרה יעבוד גם בחירום" אגף חירום וביטחון בעיריית ירושלים פועל בכל ימות השנה לחיזוק הביטחון, שמירת שלום התושבים וסיוע במקרי אסון במחוז ירושלים. שיתוף הפעולה של מתנדבי זק"א, משטרת ישראל, פיקוד העורף וצוותי אגף חירום וביטחון בעירייה חשוב מאוד כדי להיות מוכנים בטיפול במקרי האסון במחוז חלילה".



זק"א תרגיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד