כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מן השמיים מסייעים"

תלמידי אוצר התורה - שיח סוד נבחנו אצל ראש הישיבה

תלמידי ישיבת 'אוצר התורה' מבית 'שיח סוד' נבחנו על תלמודם במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין בבני ברק. "כשבחורים כמותכם מתאמצים – מן השמיים מסייעים"

תלמידי אוצר התורה - שיח סוד נבחנו אצל ראש הישיבה

בהתרגשות ובמאור פנים התקבלו תלמידי ישיבת אוצר התורה של שיח סוד במעונו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, שבחן אותם על פרק הגמרא 'אלו דברים' שסיימו עכשיו, והתפעל מאוד מהיקף ידיעותיהם ומהמאמץ הרב והיגיעה המושקעת על ידם בלמידת והבנת התורה.

ראש הישיבה חיזק את הבחורים, את בני המשפחות שהגיעו ואת צוות הישיבה, באומרו: "זה דבר גדול מאוד, כל פעולה שבאה יותר בקושי, זה יותר זכות, ומקבלים עליה יותר שכר". לאחר מכן הוסיף הנחייה, באומרו: "צריך להתאמץ בלימוד. כשבחורים כמותכם מתאמצים ומתייגעים, נותנים מן השמיים הרבה סייעתא דשמיא".

הבחורים עברו בחרדת קודש להתברך על ידו וזכו בברכות חמות להצליח בתורה ולחיים טובים, צוות הישיבה שעבר שמע ממרן ראש הישיבה על הזכות הגדולה לעסוק בחינוך ולימוד התורה לבחורים מיוחדים אלו. מנהל המוסדות, הרב שמעון לוי קיבל גם ברכה חמה להצלחת הדירות החדשות לבנות של שיח סוד הנפתחות בתקופה הקרובה בעיר בני ברק כהיענות לבקשות הורים רבים תושבי העיר.

התלמידים וצוות הישיבה יצאו מתוך התרוממות הרוח והרגשה עילאית של זכות אמתית להיבחן על ידי גדול הדור ולהתברך על ידו.

רשת ישיבות אוצר התורה של שיח סוד מסכמת בהתרגשות סדרת בחינות אצל גדולי ישראל, כשנבחנו אצל ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, רבני העיר בני ברק, הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, אצל הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, הגאב"ד הגאון רבי אשר וייס, והגאון רבי משה טוביה דינקל מרא דאתרא שכונת בית ומנוחה.

ביום ד' נערך סיום חגיגי בישיבה, בנוכחות ההורים, צוות הישיבה, ורבני העיר על סיום פרק גמרא "אלו דברים" עליו נבחנו.

 

אוצר התורה שיח סוד הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד