י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סוף לקונספירטורים

"להטיל מורא": צו נגד האישה שהטרידה את הד"ר הבכירה

בית המשפט בת"א הוציא צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד יוספה ברק, שהטרידה את ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ואת בני משפחתה, ובהם בנה הקטין

"להטיל מורא": צו נגד האישה שהטרידה את הד"ר הבכירה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בית משפט השלום בת"א הוציא אתמול, במעמד צד אחד, צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד יוספה ברק, שהטרידה את ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ואת בני משפחתה, ובהם בנה הקטין.

בבקשה, שהוגשה ע"י עו"ד דקלה בללתי מפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי), בשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, נטען כי מעשיה השיטתיים של ברק נועדו להטיל מורא ולהשפיע על עבודתה המקצועית של ד"ר אלרעי-פרייס, וניכר כי היא אינה בוחלת באמצעים גם כאשר מדובר בחציית גבולות מפורשת.

עוד נטען, כי ברק לא הסתפקה במאות הפרסומים אודות ד"ר אלרעי-פרייס, ופרסמה גם על בני משפחתה. מה שהוביל להגשת הבקשה הם כ-200 פרסומים כוזבים על בנה הקטין, כאילו לא היה לו "תו ירוק" בתוקף ובהמשך כאילו לא התחסן נגד קורונה, פרסומים כוזבים שבגינם ברק אף נתבעת.

המדינה הדגישה, כי הסתה אישית נגד עובד מדינה תוך שימוש בילדיו הקטינים, חשיפת פרטים מזהים ואישיים על בני משפחתו, תוך ניסיון לפגוע בתפקידו, אין כלום בינה לבין ביקורת לגיטימית כלפי עובד המדינה.

 

הטרדה שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד