כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בהמתנה לחקירה נגדית

העו"ד על עדות הדס קליין: "צפו להפתעות מטורפות"

לאחר השבוע הראשון של עדות העוזרת האישית של מילצ'ן, עורך הדין הבכיר גיא בוסי מצנן את התלהבות מתנגדיו של נתניהו ואומר: "התגלו אינספור סתירות, העדות שלה הייתה יותר צהובה מאשר משפטית. צפו להפתעות מדהימות בחקירה הנגדית"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות הרשות השופטת

עורך הדין גיא בוסי, שהיה בין היתר ממנסחי ההסכם הקואליציוני בממשלה האחרונה, התייחס ב'אולפן שישי' בערוץ 13 לעדותה של הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן במסגרת תיק 1000, ואמר כי יהיו הפתעות בחקירה הנגדית.

"החקירה הראשית זה כמו להבקיע מול שאר ריק, זה לחזור פשוט על אותה עדות. ודווקא בעדות של גברת קליין, טרם שהתה הקבוצה השנייה על המגרש, והתגלו אינספור סתירות".

בוסי הביא דוגמאות, "אומרת שהיא דאגה לכסף של מר פאקר ועדיין היא קיבלה ממנו שש שנים משכורת בלי לעבוד. היא אומרת שהיא שילמה את הדברים במוזמן ולא סיפקה חשבוניות. היא אומרת שפעם אחת היא שילמה מעצמה, פעם אחת מהכרסיט של מילצ'ן ופעם אחת מכרטיס אשראי אחר.

היא ציינה בעדות שלה בלי שום טעם ש'מר לפיד לא לקח את הפרחים', איזו סיבה הייתה להגיד את זה? אפילו השופט ברעם אמר לה מדוע את אומרת את זה. אני חושב שהעדות שלה הייתה יותר צהובה מאשר משפטית".

בוסי הוסיף כי "צריך לסקר את זה בכל הצהובנים הבריטים. צפו להפתעות מדהימות בחקירה הנגדית, הפתעות מטורפות", סיכם העו"ד את דבריו.

הדס קליין משפטו של בנימין נתניהו תיק 1000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד