כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"בחסדי ה' ניצלתי"

בין המכוניות: מטוס נאלץ לנחות באמצע הכביש המהיר • צפו

רגע מדהים בו טייס של מטוס חד מנוע נאלץ לבצע נחיתת חירום באמצע כביש מהיר בצפון קרוליינה לאחר שסבל מכשל במנוע, שני אנשים היו על סיפון המטוס באותו זמן | המטוס נאלץ להתחמק מתנועה ומכוניות שנסעו לשני הכיוונים בכביש המהיר

בין המכוניות: מטוס נאלץ לנחות באמצע הכביש המהיר • צפו
התיעוד מתוך מצלמת המטוס ברגע הנחיתה צילום: צילום מסך

מצלמה המחוברת למטוס קטן בצפון קרוליינה מראה את הרגע הדרמטי שבו הטייס נאלץ לבצע נחיתת חירום בכביש בין-מדינתי במהלך סוף השבוע ה-4 ביולי. המטוס החד-מנועי נחת על כביש 19 ליד גשר במחוז סווין ב-3 ביולי בסביבות השעה 11:45 בבוקר, כך דיווח משרד השריף המקומי. לפי דיווחים מקומיים, לא דווח על נפגעים.

טייס המטוס סיפר כי נחיתת החירום הייתה קשורה לכשל במנוע וכי חמיו היה במטוס באותו זמן, כאשר הם צפו בנכס שרכש ליד אגם פונטנה.

"התחלתי לעבור על רשימת הבדיקה שלי והצלחתי לגרום למטוס להתניע מחדש ולטוס קצת, אבל רק 3 עד 5 שניות, ואז המטוס יורד חזרה ומתחיל לשקוע שוב", כך אמר הטייס וינסנט פרייזר אמר לערוץ הטלוויזיה WMYA.

בסרטון נראה המטוס החד-מנועי נוחת על הכביש המהיר, כשפרייזר מחפש מרווח קטן בין המכוניות על מנת להימנע מגרימת תאונה מסוכנת. הכביש הראשי היה בסופו של דבר האפשרות הנחיתה הטובה ביותר שלו, בהתחשב בכך שזו הייתה פיסת האדמה המישורית היחידה באזור הררי.

"בחסדי אלוקים, הסתכלתי לשמאל, ולא יכולתי לראות את זה לפני כן, כי אתה יודע, זה רק עמק והר אבל יש כביש, הכביש הזה שנחתתי עליו, היה בדיוק מושלם להתייצבות של המטוס" אמר פרייזר ל-WMYA.

מטוס נחיתת חירום צפון קרוליינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד