כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
3 ימים, 12 מופעים

'חבורת תריג' עם מופע בין הזמנים ענק בבנייני האומה

מופע בין הזמנים הגדול ביותר לילדים במגזר החרדי - יוצא לדרך • 3 ימים, 12 מופעים, עשרות אלפי ילדים ובמה אחת גדולה

'חבורת תריג' עם מופע בין הזמנים ענק בבנייני האומה
מופע קיץ מהפנט צילום: יח"צ

אירוע בין הזמנים הגדול ביותר בעולם התרבות היהודי יוצא לדרך. כ-30 אלף צופים עתידים להגיע לבנייני האומה ל-12 מופעים שיתקיימו בזה אחר זה במשך 3 ימים עמוסים. ״קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו״, מספרים מפיקי האירוע. ״אמנם צפינו שיהיה ביקוש אדיר למופע לאחר שנתיים של מופעים שעשו היסטוריה, אבל קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו. אנחנו נמצאים ימים ספורים אחרי שפתחנו את מכירת הכרטיסים וחלק מהמופעים מלאים כמעט לחלוטין״

עוד בטרם סיימו אחרוני הפועלים לפרק את הבמה האדירה של מופע בין הזמנים של 'חבורת תריג' בשנת תשפ"א, צוות החשיבה כבר התכנס לתכנן את המופע של הקיץ הקרוב. כמו בכל מוצר של 'חבורת תריג', גם במופע החשיבה מוקפדת ביותר - בדגש על כל הפרטים הקטנים, הפקת הלקחים, הסקת המסקנות וגרף שיפור שרק עולה משנה לשנה. מזה 3 שנים שמופע 'חבורת תריג' מהווה את האטרקציה המרכזית של ילדי ישראל ב'בין הזמנים' ובמשך שנה שלמה מחכים הילדים (וגם ההורים, אפשר להודות:-) לצפות בהפקה המושקעת ביותר שידע המגזר.

בחדר החזרות עמלים בימים אלה צוות השחקנים המורחב על ליטושים אחרונים של הדמויות האהובות. רביעיית 'חבורת תריג', סבתא אזולאי, ג'מאל ועיסא, סנובוט, פרופ' קרדוזו,  גולדפיינדר ויתר השמות שהפכו לחלק מחיי הילדים בשנים האחרונות, לובשים בשר ודם באמצעות קאדר שחקנים מקצועי ומנוסה שמקפיד על כל פרט וניואנס כדי להעניק לילדים את החוויה המוכרת להם מהתקליטורים והספרים האהובים של 'חבורת תריג'. העלילה כמובן חדשה לחלוטין וגם הפעם ילדי תריג לא מחמיצים הזדמנות בטיול בין הזמנים להיקלע לתעלומת מסתורין מרתקת ומסעירה שתיחשף לראשונה על הבמה.

על הבמה הגרנדיוזית אין צורך להכביר במילים. כל מי שנכח במופעים הקודמים של 'חבורת תריג' ראה שמדובר ברמת הפקה מהגבוהות ביותר בעולם, ובכל זאת ב'חבורת תריג' מבטיחים השנה שדרוגים שכמותם לא היו גם בשנים עברו. מאות מטרים של מסכי לד שמכניסים את הצופים למציאות חדשה שמתרחשת מולם. הפירמידות האדירות של מצרים העתיקה (והנה ספוילר קטן) מתנוססות בגאון בבנייני האומה והאולם כולו הופך לחלק מהתפאורה הכוללת של המופע המושקע.

מפיק המופע דוד פדידה, חושף כי הבמה שתוצב השנה בבניני האומה, היא הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם באולם הזה. "לא מצאנו אף חברה בארץ שתספק לנו את כמות הלדים שנדרשת לבמה הזו, נאלצנו לשכור מ-3 חברות שונות כדי להעמיד את הבמה בגודל המבוקש", מספר פדידה. "שמנו השנה דגש מיוחד על הבמה שתהיה מרשימה ברמה שכמותה לא ראו פה. כמה מעצבי במות היו שותפים בפרויקט הזה ובעז"ה נצליח ליישם את התכנית הסופית".

השנה מציגים 'חבורת תריג' שיתוף פעולה מסקרן יחד עם עיריית ירושלים שמעניקה כרטיסים במחיר מסובסד לתושבי העיר בחסות ראש העיר מר משה לאון ובפעילותו הנמרצת של סגן ומ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן הי"ו. תכני המופע מכילים כמדי שנה מסרים חינוכיים רבים והשנה תעמוד במוקד שנת השמיטה וההלכות הקשורות בה, וכן הרמת קרנם ומורשתם של גדולי ישראל זכותם תגן עלינו. המופע כולו מפוקח כמובן על ידי יועצים חינוכיים ומאושר על ידי רבנים שעוברים על כל קוצו של יו"ד, החל מהעלילה והטקסטים וכלה בגדרי הצניעות שמוקפדים קלה כבחמורה.

עשרות אלפי המשתתפים שיגיעו למופע ייהנו בנוסף מהפנינג מושקע לכל המשפחה, יריד מכירות ענק של כל מוצרי 'חבורת תריג' בהנחות משמעותיות. פעילויות, חלוקת מזכורת ומתחם בילוי ענק למנויי תריגניק ולמצטרפים חדשים. בקיצור, חוויה מושלמת לכל המשפחה, יום של בילוי וכיף במקום אחד, סגור וממוזג.

מהרו להזמין כרטיסים עוד היום, המופעים מתמלאים במהירות שיא ואתם לא רוצים להחמיץ.

לרכישת כרטיסים ומידע נוסף >>

מופע קיץ חבורת תריג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד