כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פתרון טכנולוגי

המזוודה נעלמה בשדה התעופה? כך תמצאו אותה

דיסקית האיתור של אפל מאפשרת לכל משתמש אייפון להצמיד אותה לכל חפץ שיבחר בו, ולעקוב אחרי מיקומו בזמן אמת | הרשתות החברתיות מוצפות ב'סיפורי גבורה' של נוסעים שהצמידו AirTag למזוודות שלהם וכך עקבו בזמן אמת אחרי המזוודה שלהם 

המזוודה נעלמה בשדה התעופה? כך תמצאו אותה
מזוודות: אילוסטרציה צילום: Pixabay

דיסקית אחת שיכולה לחסוך המון עוגמת נפש: הכאוס בשדות התעופה גורם לא רק לאיחורים וביטולי טיסות, אלא גם מביא לכך שמזוודות רבות פשוט נשארות מאחור בשדה.

מדי יום מאות מזוודות לא מועמסות על הטיסות ביחד עם הנוסעים לנוכח מצוקת כוח האדם. 

למעשה, ערמות של מזוודות מיותמות מנוסעים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתמונות הכאוס העולמיות שמתפרסמות מדי יום.

אלא שגם לבעיה זו יש פתרון טכנולוגי - האייר טאג של אפל. 

דיסקית האיתור של אפל מאפשרת לכל משתמש אייפון להצמיד אותה לכל חפץ שיבחר בו, ולעקוב אחרי מיקומו בזמן אמת. הדיסקית (29 דולר) מבוססת ג'י.פי.אס ומקושרת למכשיר אייפון.

בתקופה האחרונה, ככל שמשבר המזוודות העולמי הופך לחמור יותר, הרשתות החברתיות הופכות מוצפות ב'סיפורי גבורה' של נוסעים שהצמידו AirTag למזוודות שלהם וכך עקבו בזמן אמת אחרי המזוודה שלהם. 

חלקם נשמו לרווחה כשחזו בו עולה אחריהם למטוס, חלקם גילו מוקדם כי המזוודה נשארה מאחור והזדרזו לטפל בכך עוד מהמטוס, והיה מי שהצליח למצוא את המזוודה כשהיא קבורה בתוך מחסן - הכירו את שיין מילר.

מילר, הוא כוכב רשת אוסטרלי שעלה על טיסה של חברת סינגפור איירליינס מנמל התעופה של מלבורן. מיד עם הנחיתה הוא קיבל הודעה שהמזוודה לא רק לא הגיעה ליעדה, אלא אבדה בנמל התעופה. מילר, שבכבודה שלו נח ציוד רכיבה בשווי 4,500 דולר לטענתו, לא ויתר ונסע בחזרה לנמל התעופה במלבורן רק כדי למצוא את המזוודה באמצעות ה-AirTag כשהיא זנוחה במשרד פינתי ללא סיכוי אמיתי למצוא אותה ללא עזרה טכנולוגית.

כך שאם האמון שלכם בחברות התעופה אבד, וזה זמן טוב לאבד את האמון, תמיד אפשר לפנות לטכנולוגיה לעזרה או פשוט לבוא עם טרולי לטיסה עצמה ולא לקחת את הסיכון שהכבודה שלכם תיכנס לבטן המטוס.

 

נתב"ג נתב"ג בן גוריון מזוודות עומסים טיסות שדה התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד