כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יחזור לשורשיו היצירתיים

אביו של בוריס ג'ונסון מגלה מה יעשה בנו לאחר הפרישה

בוריס ג'ונסון יחזור לקריירת ציור 'מבריקה' לאחר שיסיים את תפקידו, כך אומר אביו של בוריס. סטנלי ג'ונסון אמר כי הוא צופה שבנו "יחזור לשורשים היצירתיים שלו" כשיעזוב את רחוב דאונינג, והציע לבנו להצטרף ל"מכון לאמנויות עכשוויות". ג'ונסון נכנע ללחץ של חברי הפרלמנט להתפטר, אך אמר שהוא יישאר בתפקיד עד שימונה יורשו

אביו של בוריס ג'ונסון מגלה מה יעשה בנו לאחר הפרישה
ציור של בוריס ג'ונסון: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אביו של בוריס ג'ונסון אומר כי בנו יפנה לציור "כדי להתנחם על איבוד משרתו כראש ממשלה", ראש הממשלה בוריס ג'ונסון התפטר ביום חמישי האחרון לאחר שעשרות שרים התפטרו לאחר חודשיים סוערים בממשלה, לאחר שנחשף כי ג'ונסון היה מודע להאשמות על "התנהגות בלתי הולמת" של חבר הפרלמנט כריס פינצ'ר לפני שהפך אותו לבכיר בפרלמנט. בנוסף ג'ונסון נתפס משקר פעם אחר פעם.

ג'ונסון נכנע ללחץ של חברי הפרלמנט שלו להתפטר ביום חמישי האחרון, אך אמר שהוא יישאר בתפקיד עד שימונה יורשו. הוא מתמודד עם קריאות מתוך המפלגה לתת לסגן ראש הממשלה דומיניק ראב להשתלט בינתיים על ראשות הממשלה, אך עד ליום ראשון בצהריים לא נראה כי ג'ונסון מתכוון לעשות זאת.

אביו טען כי הוא ישתמש באהבתו לאמנות כדי להמשיך הלאה ברגע שתקופתו ברחוב דאונינג 10 תסתיים. כך דווח ה'דיילי מירור'. את הדברים אמר סטנלי ג'ונסון, בן 81, בעת שעלה על מטוס לצרפת. "אני חושב שהוא יחזור לצייר, הוא צייר מבריק, הייתי רוצה לראות אותו עורך רטרוספקטיבה במכון לאמנויות עכשוויות". אימו, שרלוט ג'ונסון וואהל, הייתה ציירת פורטרטים מוכשרת.

 

בוריס ג'ונסון בריטניה ראש ממשלת בריטניה ציור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד