כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כך תורגלה האבטחה | תיעוד

היערכות נרחבת לביקור הנשיא ביידן בישראל: אלו הכבישים שייחסמו

החל מיום רביעי בשעות אחר הצהריים ועד ליום שישי, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים כל זאת בשל ביקורו בישראל של נשיא ארצות הברית | במסגרת ההכנות לביקור, ביצעה המשטרה תרגול מודל ליווי ואבטחת שיירת הנשיא | כל הפרטים על מבצע "מגן כחול 3"

היערכות נרחבת לביקור הנשיא ביידן בישראל: אלו הכבישים שייחסמו
שוטרים במחסום צילום: דוברות המשטרה

המשטרה משלימה בימים אלו את ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בישראל ביום רביעי הקרוב. במהלך כל ימי הביקור יפעלו מעל 16,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים אשר יתפרסו החל מיום רביעי בצהריים על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור הממלכתי שצפוי להיערך בישראל בהמשך השבוע.

"מגן כחול 3", מדגישים במשטרה, הוא מבצע לאומי מורכב ומשולב. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות, ובפרט: מרחב נתב"ג, ירושלים והצירים הראשיים המובילים לבירה. בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי שליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע.

במסגרת השלמת ההכנות וההיערכות לקראת המבצע, התקיימה תרגולת ליווי ואבטחה של השיירה שעתידה להוביל את נשיא ארה"ב ופמלייתו, בין האתרים השונים בהם הוא עתיד לבקר.

במהלך ימי הביקור, החל מיום רביעי בשעות אחר הצהריים ועד ליום שישי בשעות הצהריים, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים באזור המרכז, בצירים המובילים לירושלים, וברחבי הבירה. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

ביום רביעי (13.07) צפוי להיסגר לתנועה כביש מספר 1 ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים. כמו כן יחסמו: הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה תופנה לכביש 44, 444 וכביש 443. במשטרה מבקשים להדגיש כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס, לרבות רחפנים, למרחב האווירי של נתב"ג וירושלים.



ביידן ביקור נשיאותי חסימת צירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד