כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שכרם יעלה

סוף למשבר: נחתם הסכם בין הטייסים לאל-על

לאחר שבחודשים האחרונים היו לא מעט ביטולי טיסות בעקבות סכסוך בין הטייסים להנהלת אל-על, נחתם הסכם בין הצדדים שיוביל לסיום השיבושים וביטולי הטיסות. במסגרת ההסכם יעלה שכרם של כל הטייסים ויגויסו טייסים חדשים

סוף למשבר: נחתם הסכם בין הטייסים לאל-על
מטוס אל על צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתום משא ומתן בין הנהלת אל על לטייסים, נחתם היום (ראשון) הסכם בין הצדדים שיוביל לסיום השיבושים וביטולי הטיסות. כך מדווח שרון עידן ב"כאן 11". לאור ההסכם, המנייה של חברת התעופה הישראלית זינקה בבורסה בקרוב לעשרה אחוזים.

ההסכם כולל העלאה בשכר לכלל הטייסים בחברה בתוקף עד שנת 2025. בנוסף יגויסו טייסים נוספים, בעדיפות לאלה שפוטרו במהלך הקורונה. עם זאת, לא תוקם יחידת מיקוח עצמאית לטייסים והם יישארו כחלק מהוועד הרגיל.

החברה פרסמה פוסט בו נכתב כי "אנחנו שמחים לעדכן אתכם שהיום נחתם הסכם בין הנהלת אל על לבין ועד הטייסים, על מנת להביא לפעילות סדירה מיטבית וצמיחה מחודשת עבורכם. כמו רוב חברות התעופה בעולם בעידן פוסט קורונה, גם אנו מתמודדים עם אתגר מורכב שבו עובדים רבים עזבו את עיסוקם בזמן מגפת הקורונה ומנגד, עוצמת הביקושים עלתה באופן חד וחסר תקדים לטיסות, באופן מיידי ושובר שיאים. שילוב זה מביא עמו צרכים תפעוליים שבמסגרתם אנחנו מגייסים ומכשירים מאות עובדים חדשים בטווח זמנים מיידי, על מנת לצמצם למינימום את ביטולי הטיסות ולשיפור השירות והמענה עבורכם".

יו"ר ועד טייסי אל על, רן אלקבץ, בירך על ההסכם: "בחלוף שנתיים קשות ומורכבות, טייסי אל על מברכים על חתימת הסכם עבודה המשיב את החברה וטייסיה ליחסי עבודה תקינים, אמון ושיתוף פעולה מלא לטובת החברה, לקוחותיה ועובדיה. אנו רוצים להודות לבעלי השליטה ולהנהלה החדשה, בהובלת המנכ"לית דינה בן- טל, על שבחרו לסיים את המחלוקות בדרכי נועם, תוך איזון האינטרסים ההדדיים".

אל על עיצומי טייסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד