ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אחרי איחוד גנץ-סער

בן גביר קורא לחיבור בימין: "מאבדים קולות"

לאחר ש'תקווה חדשה' ו'כחול לבן הכריזו על חיבור, יו"ר 'עוצמה יהודית' קורא לחבריו בבלוק הטכני להתחיל במשא ומתן על הרכבת רשימה לבחירות - ולא לחכות לרגע האחרון • הוא מציע מתווה לפיו ירכיבו רשימה ומספר שסמוטריץ' סינן אותו: "אם אני כאן היום, כנראה לא קיבלתי תשובה"

איתמר בן גביר
איתמר בן גביר צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת איתמר בן גביר ממשיך להפעיל לחץ על חבריו ב'ציונות הדתית' וקורא היום (שני) לבצע חיבור בימין, לאחר האיחוד במרכז בין גנץ לסער.

בהצהרה שנשא הצהריים קרא הח"כ להתחיל במשא ומתן, כשעיקר פנייתו היא לסמוטריץ' שמסרב לנהל כרגע מגעים. "אתמול השמאל התאחד כדי לנצח את הבחירות, סער וגנץ ממקסמים את הכוח כדי לנצח, דווקא בימין העניינים מדשדשים", אמר.

"אי אפשר לריב כדי להגיע ביום הקובע בצורה מעייפת מאוד", הוסיף יו"ר 'עוצמה יהודית'. כדי לפתור את בעיית הרכבת הרשימה, הוא מציע מתווה בו יערכו "משאל מקצועי בכל הימין, נבחן את הכוח של עוצמה, הציונות הדתית נועם והבית היהודי", תוך שהוא"מתחייב לקבל מראש כל חלוקה שתקבע".

לדבריו, "כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור הזה אנחנו מאבדים קולות, וחלילה יכולים להמליך ממשלת שמאל". במענה לשאלת 'בחדרי חרדים', סיפר בן גביר כי העביר לסמוטריץ׳ מסר בו קרא לו לנהל מו"מ: "אם אני כאן היום, כנראה לא קיבלתי ממנו תשובה".

במפלגת 'הציונות הדתית' אומרים כי הם רוצים לרוץ ביחד אך שואפים לחכות לתוצאות הפריימריז שהם מקיימים. 'הבית היהודי', מפלגה שבן גביר הזכיר בנאומו, צפויה לבחור ביום רביעי את ראש עיריית גבעת-שמואל יוסי ברודני למקום הראשון ברשימה, והוא ינסה להחזיר אותה לכנסת.

 

איתמר בן גביר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד