כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אסון כבד נמנע

משפחה שחיה בסתר במוזיאון לילדים החזיקה ארסנל נשק

משפחה שחיה בסתר בתוך מוזיאון ילדים בנבדה שבו עבדו האם והאב, החזיקה ארסנל של נשק. משרד השריף מסר כי חדר האחסון שבו נמצאו הסמים והנשק היה פתוח והילדים יכלו לגשת אליהם ללא פיקוח. "מעולם לא ראיתי דבר כזה בעבר", אמר השריף

משפחה שחיה בסתר במוזיאון לילדים החזיקה ארסנל נשק
מוזיאון הילדים צילום: אתר המוזיאון

ארסנל נשק נמצא במוזיאון לילדים בנבדה ארה"ב. לאחר בדיקה קצרה התברר כי זוג שעבד במקום התגורר שם בסתר, והחזיק ארסנל גדול של נשק. סידור המגורים המוזר התגלה בתוך מוזיאון הילדים בצפון נבדה ב-30 ביוני. הרשויות מצאו בפנים רובים ואקדחים רבים, כך דיווחה התקשורת המקומית.

לא ברור כמה זמן התגוררה המשפחה במקום, אבל כל זה הגיע לסיומו לאחר שילדם בן השנתיים של בני הזוג יצא אל מחוץ למוזיאון ללא פיקוח, כך מסר משרד השריף בעיר קרסון. זאת לא הפעם הראשונה שהמשטרה בדקה לגבי האבא ווילברט קלהון בן ה-41, לאחר שילד נוסף שלו התגלה ללא השגחה, אבל הפעם אחותו הגדולה של הפעוט אמרה לשוטרים כי היא גרה במוזיאון.

הרשויות וחבר מועצת המנהלים של המוזיאון מצאו שקי שינה, מזרונים, בגדים ומזון באזור אסור למבקרים, כך נמסר ממשרד השריף. על גבי הרובים וחפצי היום-יום נמצאו גם תחמושת, סכינים, וכלי משחית נוספים, וכן סמים.

משרד השריף מסר כי חדר האחסון שבו נמצאו הסמים והנשק היה פתוח והילדים יכלו לגשת אליהם ללא פיקוח. "מעולם לא ראיתי דבר כזה בעבר", אמר השריף קן פורלונג. קלהון, שהיה שוער במוזיאון, הואשם בהזנחת ילדים ובגרימת סכנה והחזקת נשק באופן לא חוקי. האישה, מנהלת המוזיאון, לא התמודדה עם אישומים, היא ובעלה פוטרו מהמוזיאון.

משרד השריף לא ידע כמה בני משפחה גרים במוזיאון, אבל עובדים בבית עסק סמוך מאמינים שחמישה ילדים ושני המבוגרים התגוררו שם. מועצת המנהלים של המוזיאון הצהירה באתר האינטרנט שלה שהיא "מזועזעת ועצובה" מהאירועים והבטיחה להיפתח מחדש בצורה "שלא רק תבטיח את שלומם של כל המבקרים שלנו, אלא שגם אנחנו כקהילה יכולים להיות גאים בה".

מוזיאון פלורידה כלי נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד