י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
הרשת בודקת

הוצאת הספרים הגדולה ביותר מכרה בטעות ספרים של אנטישמים

הוצאת הספרים הגדולה ביותר בבריטניה, מוכרת ספרים של מכחישי שואה מהימין הקיצוני המסיתים נגד יהודים, הספרים נמכרים באתר הוצאת הספרים. החברה מסרה בתגובה: "אנו עושים מאמצים רבים כדי לא לכלול סופרים גזעניים. באופן בלתי נמנע, חלק מצליחים לחמוק מבדיקה זו ואלה מוסרים ברגע שמבחינים בהם"

הוצאת הספרים הגדולה ביותר מכרה בטעות ספרים של אנטישמים
ספרים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חברת 'ווטרסטונס' הגדולה ביותר בבריטניה להוצאת ספרים, פתחה בבדיקה לאחר שהתגלה כי ברשת ישנה ספרים אנטישמיים מכחישי שואה, וספרים הטוענים שיהודים השחיתו את החברה המערבית.

מכירת ספרים אנטישמיים מהימין הקיצוני ברשת 'ווטרסטונס' נותנת לסופרים לגיטימציה וקהל פוטנציאלי רחב בהרבה. יצירותיו של קרי בולטון הניאו-נאצי, למשל, מסוגלות להגיע למספר גדול בהרבה של קוראים דרך 'ווטרסטונס', ממה שהיה מצליח הסופר הנאצי מניו זילנד למכור ללא הרשת.

קרי בולטון, סופר נאצי ואנטישמי כתב שהיהודים אחראים ל"חבלה במדינות על ידי הצפתן במהגרים". הוא כתב: "מקומם של היהודים בחברות הגויים מובטח באמצעות הרס הלכידות הלאומית והתרבותית באמצעות 'פלורליזם תרבותי' או רב-תרבותיות. האסטרטגיה היא 'עקיפה' ורשתות 'החברה הפתוחה' של ג'ורג' סורוס (פילנתרופ יהודי) ברחבי העולם מוציאות מיליארדים בתוכניות מימון שנועדו להרוס את המרקם התרבותי, הדתי והמוסרי של חברות, בין אם מוסלמיות, נוצריות או אחרות. הקידום של פמיניזם ליברליות, או 'זכויות נשים', כפי שזה נקרא במילים פשוטות, שימושי במיוחד, כמו גם תוכניות לליברליזציה של סמים (שבהן סורוס פעיל במיוחד), רב-תרבותיות, זכויות מהגרים ומיעוט אתני".

דובר מטעם חברת 'ווטרסטונס' אמר בתגובה לפרסום: "כשגודל הקטלוג מגיע למיליוני ספרים אנו עושים מאמצים רבים כדי לא לכלול סופרים גזעניים. באופן בלתי נמנע, חלק מצליחים לחמוק מבדיקה זו ואלה מוסרים ברגע שמבחינים בהם".

על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, מחברי הספרים מהימין הקיצוני טוענים שהם אינם מסוגלים לדון בעובדות השואה מבלי להיות מתויגים אנטישמיים באופן לא הוגן. אך זה טיעון בחוסר תום לב, כי הם לא רוצים לדון בעובדות אלא דוחים אותן כליל.

הכחשת שואה בריטניה אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד