כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הלו"ז מתעדכן

זה הזמן שהוקצב לפגישת ג'ו ביידן ונתניהו

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צפוי לנחות מחר בישראל לביקור ראשון כנשיא. הלו"ז משתנה מעת לעת ויתכן שעד הרגע האחרון ואולי תוך כדי הביקור יחולו שינויים. במסמך שפורסם בינתיים מופיעה פגישה עם ראש האופוזיציה נתניהו למשך רבע שעה בלבד

זה הזמן שהוקצב לפגישת ג'ו ביידן ונתניהו
ביידן ונתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לוח הזמנים של ביקור נשיא ארצות הברית משתנה מעת לעת, עד רגע נחיתתו ואולי גם תוך כדי ביקורו מסיבות שונות, בהן מזג האוויר החמים ונגיף הקורונה שרושם זינוק בחודש האחרון בישראל.

לפי הלו"ז הנוכחי שפורסם ב'כאן חדשות', מלבד הפגישה עם ראש הממשלה יאיר לפיד ונשיא המדינה יצחק הרצוג, ג'ו ביידן צפוי גם להיפגש ביום חמישי אחר הצהריים עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כשלפגישה זו הוקצתה רבע שעה בלבד, בין השעות 17:15 ל-17:30.

ביידן צפוי לנחות בנתב"ג ביום רביעי בשעה 15:25, במקום ייערך טקס קבלת פנים במשך כשעה, בו ינכחו רק שרי הממשלה, שקיבלו הוראה שלא ללחוץ את ידיו של הנשיא כדי לצמצם את שהותו תחת השמש הקופחת. בטקס גם תוצג תערוכת חיל האוויר. מהטקס ייסע הנשיא ישירות למכון יד ושם בירושלים. ולאחר הטקס במקום לצד ראש הממשלה יאיר לפיד, הוא צפוי בסביבות השעה 19:00 להמשיך למלון המלך דוד בעיר ולסיים את הלו"ז לאותו היום.

למחרת ביום חמישי יחל נשיא ארה"ב ביידן את הלו"ז בשעה 11:15 במלון וולדורף אסטוריה, שם ייפגש עם ראש הממשלה יאיר לפיד, לאחר מכן יקיימו השניים מסיבת עיתונאים. בהמשך פגישה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג בבית הנשיא, ולאחר מכן הפגישה עם יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות הממשלה בנימין נתניהו שכאמור תהיה הקצרה ביותר ותארך כרבע שעה בלבד, אלא אם כן הנשיא יחליט להאריך ולהקדיש יותר זמן לידידו הוותיק.

בהמשך היום צפויה הענקת עיטור לנשיא ביידן, וגם פגישה בכפר המכביה עם 250 בכירים אמריקאים שחיים בישראל. ב-20:30 צפוי להסתיים הלו"ז היומי. באשר ליום שישי הלו"ז עדיין לא נסגר נכון לאמש, אולם צפוי במהלך אותו היום ביקור של הנשיא ביידן במזרח ירושלים ובשעה 14:00 צפוי נשיא ארה"ב ה-46 ג'ו ביידן להמריא לביקור היסטורי בסעודיה.

יצוין כי אמש פורסם ב'חדשות 12' כי נעשים מאמצים לשלב במהלך הביקור, נאום של ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט.

חסימות הכבישים יחלו ביום רביעי, אז ייחסם לסירוגין כביש 1, הכניסה לירושלים, רחוב המלך דוד ואזור יד ושם. ביום חמישי הצירים באזור בית הנשיא ייחסמו יחד עם רחוב המלך דוד. ביום שישי, בזמן ביקור ביידן במזרח ירושלים, ייחסמו דרך בר לב, הר הזיתים ודרך חברון.

ביקור ביידן בישראל בנימין נתניהו יומן פגישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד