כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"יש קפטן אחד"

כך מגיבה בכירת 'יש עתיד' לאיחוד גנץ וסער

חברת הכנסת מירב בן ארי שממוקמת כיום עשירית ברשימת 'יש עתיד' מתייחסת לאיחוד גנץ וסער ומברכת על כך שלא ילכו קולות לאיבוד בגוש וכי לפיד הוא מנהיג הגוש. ומה באשר לחרם של החרדים על לפיד? "הכל יכול לקרות בפוליטיקה. גם את הצהרות החרדים אני לוקחת בעירבון מוגבל"

כך מגיבה בכירת 'יש עתיד' לאיחוד גנץ וסער
גנץ וסער. האיחוד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בערבו של יום ראשון הודיעו ראשי המפלגות תקווה חדשה וכחול לבן, גדעון סער ובני גנץ, כי הם עתידים לרוץ יחדיו ברשימה משותפת לקראת סבב הבחירות החמישי. בכך, הפכו השניים את המרוץ לבחירות הבאות לקרב תלת ראשי כשיתמודדו מול בנימין נתניהו ויאיר לפיד על עיקר קולות הבוחרים. עושה רושם כי המהלך המדובר עשוי לשנות את התמונה הפוליטית בישראל, בעיקר אם לאיחוד שתי המפלגות יצטרף גם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט.

סביב שאלה זו ביקשו מגישי רדיו 103FM בן כספית ואריה אלדד לשוחח עם חברת הכנסת מירב בן ארי 'יש עתיד', אשר הגיבה למהלך הפוליטי, ואיחלה הצלחה לכל הצדדים - תוך שהיא מזכירה שהקפטן של הספינה הוא לא אחר מיאיר לפיד. "אני מאחלת להם בהצלחה, וגם כתבתי את זה", הודתה חברת הכנסת. "זה היה ממש להציל את תקווה חדשה, וטוב שנעשה האיחוד הזה כי שניהם אנשים ראויים וטובים. זה טוב לנו לגוש כי אלו היו קולות שהולכים לנו לאיבוד, אבל יש אחד שהוביל את הדרך במהלך השנה האחרונה - ראש הממשלה לפיד".

בהמשך, שיתפה כי היא מקווה לראות את הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט ברשימת יש עתיד: "מאוד אשמח שהוא ייכנס, מקומו ביש עתיד, זה החיבור הטבעי ביותר. אנחנו עושים הכל כדי שהוא ייכנס, אבל בסוף זו החלטה שלו. לפי מה שהבנתי, לפחות ביומיים האחרונים - הוא עוד לא ממש החליט אם הוא נכנס לפוליטיקה. בהנחה שהוא יחליט, אני ממש אשמח".

על הקמפיין המתקרב אמרה בן ארי כי הוא עתיד להיות קשה. "אנחנו הולכים להילחם על הצביון של המדינה הזו. הרי על זה יש עתיד כל הזמן מדברים - על מדינה יהודית ליברלית עם ערכים. יש לנו מסר של ממלכתיות, של אחדות, זה מסר כל כך חשוב בעיניי. זהו מסר שיש עתיד מעבירה מהיום בו היא נכנסה לכנסת - זו מפלגת מרכז שמאפשרת בית לכולם".

אתם תצטרכו לחדד כמה קצוות שיבדילו אתכם מתקווה חדשה-כחול לבן.

"אנחנו עושים את זה כל הזמן. אנחנו לא נלחמים בתוך הגוש. אין לי מלחמה עם בני גנץ וגדעון סער, ממש לא".

ומה בדבר האמירות של החרדים שלא ישבו עם לפיד?

"שמעתי על הרבה אנשים שלא ישבו עם הרבה אנשים, אבל בממשלה הזו כולם ישבו עם כולם. הכל יכול לקרות בפוליטיקה. אתם יודעים שזו ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. גם את הצהרות החרדים אני לוקחת בעירבון מוגבל. בואו נחכה ונראה, ולא נמהר לפסול".

 

כחול לבן - התקווה החדשה מירב בן ארי יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25 איחוד מפלגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד