כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אסטרטגיית הגנה מפורטת

דיונים סוערים בפתח: עמית חדד מתחיל לחקור את הדס קליין

בבית המשפט תחל היום החקירה הנגדית של הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר | פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, יציג שורה של טענות הגנה וינסה לערער את הרושם המוטעה שהתקבל, לטענתו, מעדותה של קליין שנמסרה במהלך השבוע האחרון

דיונים סוערים בפתח: עמית חדד מתחיל לחקור את הדס קליין
עו"ד עמית חדד צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

עו"ד עמית חדד, סנגורו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתיק 1000, יחל היום (שלישי) את החקירה הנגדית של העדה המרכזית בתיק המתנות, הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בבית משפט המחוזי בירושלים.

עו"ד חדד, ראש צוות ההגנה בתיק 1000, צפוי לבקש מהשופטים לחקור את קליין כ-10 דיונים, במהלכם יציג שורה של טענות הגנה וינסה לערער את הרושם המוטעה שהתקבל, לטענתו, מעדותה של קליין שנמסרה במהלך השבוע האחרון.

החקירה הנגדית תחל לאחר שקליין העידה כי הייתה אשת קשר מרכזית בין אנשי העסקים למשפחת נתניהו. לדבריה, היא הייתה מקבלת דרישות למתנות מבני הזוג ישירות או דרך מילצ'ן, רוכשת אותם באישור אנשי העסקים ואחראית לאספקתם הישירה לבני הזוג נתניהו. בנוסף היא העידה כי נתניהו רצה לסייע למילצ'ן בחידוש אשרת כניסתו לארצות הברית.

בצוות ההגנה של נתניהו, בניהולו של עו"ד חדד, מביעים אופטימיות לקראת החקירה הנגדית. חדד גיבש במשך שנים אסטרטגיית הגנה מפורטת; ההופעה הקודמת שלו, בחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר לפני מספר שבועות, הפתיעה את הנוכחים באולם בית המשפט ועוררה הדים בכלי התקשורת, וכעת, חדד מתכוון להמשיך עם אותה תזה משפטית – להפריך את הטענה המרכזית של הפרקליטות על "מתנות בזיקה ציבורית" וגם להציג את הפרקליטות כמי שהובילה "מסע דיג" נגד נתניהו.

משפטו של בנימין נתניהו הדס קליין חקירה עו"ד עמית חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד