כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מהרמות הגבוהות בעולם"

יו"ר מזור התרשם מהניתוחים החדשניים בבית החולים הר הצופים

בביקור שערכו הרב רגובי וצוות המשרד ר' שלמה הרשלר ור' שמואל גולדשטוף האזינו לסקירה נרחבת מפי פרופ' חגי מאז"ה מנהל המחלקה הכירורגית שהציג בפניהם את הטכנולוגיות והניתוחים החדשניים במרכז הרפואי • הרב רגובי ציין כי על אף היותו של הדסה הר הצופים בית חולים קטן, הוא אינו נופל ברמתו מבתי חולים גדולים

יו"ר מזור התרשם מהניתוחים החדשניים בבית החולים הר הצופים
ביקור מיוחד צילום: יח"צ

בכירי מחלקת כירורגיה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים הציגו בפני יו"ר ארגון 'מזור' לייעוץ רפואי הרב שמעון רגובי וצוות המשרד ר' שלמה הרשלר ור' שמואל גולדשטוף את הניתוחים החדשניים הנעשים בין כותלי המרכז הרפואי. הסקירה נעשתה במסגרת סיורו של הרב רגובי יחד עם צוות משרדו.

ארגון 'מזור' הוקם ע"י הרב שמעון רגובי – יועץ רפואי ותיק, ומתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי.  מערך הפניות של הארגון מעניק מענה לפניות רבות המגיעות מידי יום, באמצעות מערכת משוכללת ויעילות ללא המתנה רבה בטלפון. הייעוץ מותאם אישית לכל פונה, תוך לקיחת מכלול הנתונים ובדיקת כל האפשרויות והאמצעים על מנת לתת לפונה את התשובה המקצועית ביותר. הייעוץ, הליווי והמידע ניתנים במקצועיות תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאנשי מידענות רפואית.

כחלק מההתעדכנות בחידושים המידע למען המטופלים עורכים ראשי הארגון מפגשים וסיורים עם בכירי הרפואה בישראל ומתעדכנים ודנים במיטב החידושים הרפואיים.

בסיור בבית החולים הדסה הר הצופים נפגשו הרב רגובי וצוותו עם פרופ' חגי מאז"ה מנהל המחלקה הכירורגית שהציג בפניהם את הטכנולוגיות והניתוחים החדשניים המבוצעים, ובהם ניתוחי בלוטת התריס, ניתוחי בלוטות יתרת התריס, ניתוחי יתרת הכליה בשיטה לפרוסקופית כולל שיטה מיוחדת , פריצת דרך עולמית,  להרדמה שיכולה להיות מורכבת מאוד בסוג גידולים שמפרישים הורמונים והניסיון הרב שנרכש גם בניתוח גידולים במעי הדק.

הרב רגובי התרשם עד מאד ממראה עיניו וציין כי על אף היותו של הדסה הר הצופים בית חולים קטן, הוא אינו נופל ברמתו מבתי חולים גדולים, והמעלה הנוספת היא בהיותו בית חולים קטן שניתן בו יחס אישי וחם לכל מטופל.

לחצו כאן למעבר לאתר 'מזור'>>>

הדסה הר הצופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד