י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יותר מ-11,000 מקרים

רה"מ תחזיר את ההגבלות לאחר התפרצות קורונה

ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן תחזיר את הגבלות הקורונה כשניו זילנד נלחמת בהתפרצות הגדולה ביותר אי פעם - עם 11,000 מקרים ביום. ניו זילנד אמורה להחמיר את מגבלות הנגיף עם אמצעים כמו חלוקת מסכות ובדיקות, אך לא סביר שהמדינה תעבור להגדרה הקשה ביותר של מגבלות הקורונה בשלב זה

רה"מ תחזיר את ההגבלות לאחר התפרצות קורונה
בדיקות קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ניו זילנד אמורה להחמיר את מגבלות הקורונה שלה ותחלק עוד מסכות בחינם ובדיקות אנטיגן מהירות כשהנגיף מאיים לצאת משליטה. שרת המאבק בנגיף הקורונה, עיישה ורל, צפויה להכריז על הצעדים מחר (חמישי), כאשר המדינה נלחמת בהתפרצות של יותר מ-11,000 מקרים חדשים ביום. המהלך נועד לגרום ליותר אנשים לבדוק ולבודד את עצמם אם יימצא שיש להם את המחלה.

לניו זילנד יש מערכת 'רמזור' לדירוג אזהרות קורונה וכרגע המדינה יושבת על צבע כתום, משמעות הדבר היא כי חייבים ללבוש מסכה במקומות פנימיים רבים, אך חוץ מזה הם חופשיים לחיות את חיי היום-יום שלהם תוך עידוד 'להגן על קהילות פגיעות'. בשלב זה הממשלה לא ציינה שהמדינה תעבור להגדרה 'אדום', שהיא הרמה הגבוהה ביותר של מגבלות הנגיף.

ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן ביקשה שאנשים יישארו ערניים ולעטות מסכות, ולקבל חיסון, ואם נדבקים להיכנס לבידוד. רשויות הבריאות חוששות שמקרים רבים של קורונה לא מדווחים, היום דווח בניו זילנד על 11,464 מקרים חדשים של קורונה, ו-29 מקרי מוות הקשורים לנגיף.

ניו זילנד קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד