כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יצאה לשביתת ניקיון

התלונן כי אשתו עצלנית, היא החליטה לחנך אותו

אישה יצאה לשביתת ניקיון אחרי שהבעל טען כי הוא לא עושה כלום והיא עצלנית: "רציתי להראות לו שאני עושה הכול". לדבריה, בעלה קרא כינה אותה עצלנית למרות שעבדה במשרה מלאה ועשתה את כל הניקיונות

התלונן כי אשתו עצלנית, היא החליטה לחנך אותו
ערימת הכביסה שהשאירה האמא צילום: צילום מסך

אישה זכתה לשבחים על 'שביתת ניקיון' שפתחה במטרה להראות לבעלה כמה בלגן הוא עושה - אחרי שהוא מיתג אותה כ'עצלנית'. האישה, שמתגוררת בארה"ב אך במקור מאוקראינה, הפכה לסנסציה ויראלית בטיק טוק, ורצתה להוכיח לבעלה כפוי טובה שהבית יהיה רעוע ומבולגן ללא עבודתה.

"בעלי אומר שהוא אפילו לא יודע איך מישהו יכול להיות עצלן כמוני, ואני אף פעם לא עושה שום דבר בבית" הסבירה האישה, "אז הפסקתי לעשות כביסה לפני כשבועיים, רציתי להראות לו שאם אני מפסיקה לעשות משהו, זה נערם מהר, רוב הדברים הם הדברים שלו ושל הילד שלנו, התגובה שלו הייתה "טוב אם היית טובה יותר לעשות דברים בבית, זה תמיד היה נראה מסודר" זה תמיד ייראה מסודר אם כל בני הבית יעזרו, אני אפילו לא יודעת איך להתווכח איתו יותר על לעזור לי".

מאז היא שיתפה עוד סרטונים של הבלגן שנערם בביתה, כולל ערמות של כביסה, כלים מלוכלכים ובגדים הפזורים ברחבי הבית. האישה, שעובדת במשרה מלאה, הוסיפה כי כעת היא רק מכבסת ומניחה את הבגדים שלה ושל בנה בן הארבע ומשאירה את הבגדים של בעלה בשקיות אשפה.

גברת מסי הוסיפה שבעלה מתלונן לעתים קרובות שהבית שלהם לא נקי כמו חברים שלהם שיש להם אמא עקרת בית. אחרי חודש שלא ניקתה, בעלה התחיל לנקות לבד, ואז עזב את הבית לבקר את אמא שלו מעבר לים למשך שלושה שבועות. הסרטונים שלה צברו יותר מתשעה מיליון לייקים, כשמעריצים רבים אמרו שהיא צריכה לעזוב את בעלה.

ארה''ב טיק טוק מכונת כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד