כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מה יעלה בגורל מפלגתו

המועמד שבנט סיכל את מינויו: "אין לי ביקורת"

לאחר שראש הממשלה החליפי השתמש בווטו וסיכל את מינויו ליו"ר רשות הטבע והגנים, יוסי ביילין נמנע מלהגיב באופן ישיר: "הייתה לו הזכות המלאה להשתמש בווטו הזה והוא השתמש". הוא התייחס גם לעתיד 'מרצ', שבראשה עמד

המועמד שבנט סיכל את מינויו: "אין לי ביקורת"
יוסי ביילין צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

השר לשעבר יוסי ביילין, לשעבר סגן שר החוץ, שר המשפטים ויו"ר 'מרצ', הגיב לראשונה בהתייחסות קצרה לסיכול מינויו לתפקיד יו"ר רשות הטבע והגנים, והתייחס לעתיד 'מרצ'.

בראיוו לרדיו 103fm, אמר ביילין על סיכול מינויו לתפקיד לאחר שראש הממשלה החליפי נפתלי בנט השתמש בזכות הוטו, "יש בממשלה הזאת תקנון יחודי לה שמעניק זכות של וטו לכל אחד מראשי הממשלה החלופיים".

"בנט הייתה לו הזכות המלאה להשתמש בוטו הזה והוא השתמש". הוא הסכים שבנט לא אמר שהוא לא ציוני והדגיש: "זכותו המלאה, אין לי ביקורת".

עוד הגיב להתפתחויות במפלגת מרצ סביב המרוץ ליו"ר החדש והניסיון לאחד אותה עם העבודה. ‏"אחרי בחירת יו"ר מרצ צריך לעשות מאמץ ולחבור. הייתי שמח אם היה אפשר לחבור למפלגת העבודה, ויותר מזה אם היה אפשר להקים חזית משותפת של 3 מפלגות עם יש עתיד". ‎

‏"הן 2 מפלגות סוציאל דמוקרטיות ציוניות. אפילו לי קשה לתאר את ההבדל ביניהן. מקווה שכשיגיע רגע האמת, מרב מיכאלי תחליט ללכת ביחד ותעמוד בראש המערך הזה" קרא ביילין.

יוסי ביילין נפתלי בנט מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד