ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"להביא בשורה למשפחה"

בתא שטח מוגדר: עשרות חיפשו את מוישי קליינרמן באזור מירון • תיעוד

במבצע חיפושים מיוחד שהוציא לדרך ארגון זק"א, השתתפו היום עשרות מתנדבים בחיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן | מפקד היחידות המיוחדות בארגון, חיים אוטמזגין, עדכן כי במהלך החיפושים נמצאו ע"י המתנדבים ממצאים ופריטי לבוש שהועברו למשטרה להמשך בדיקה

בתא שטח מוגדר: עשרות חיפשו את מוישי קליינרמן באזור מירון • תיעוד
חיפושים אחרי מוישי קליינרמן צילום: דוד כהן, פלאש 90

109 יום להיעדרותו של הנער מוישי קליינרמן: כמאה מתנדבים השתתפו במהלך היום (רביעי) במבצע חיפושים נרחב באזור ציון הרשב"י במירון. עשרות המתנדבים סרקו את השטח רגלית וברכבי שטח, אספו ממצאים ועשו מאמצים רבים בכדי לחפש אחר קצה חוט ולהביא מידע על גורלו של מוישי.

החיפושים התבצעו בתא שטח שהוגדר מראש ע"י אנשי מקצוע, ובהשתתפותם של אנשי יחידת החילוץ גליל מערבי כרמל שמנתחים כבר תקופה ארוכה את האזור ואת התרחישים השונים במסגרתם ישנה אפשרות להימצאותו של הנעדר.

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק"א אמר כי "הבוקר יצאנו במבצע 'אייכּה' בהשתתפותם של עשרות מתנדבים בהם מתנדבי יכ"ל וקצינים מהיחצ"א, בכדי לנסות להביא בשורה למשפחה. במהלך החיפושים נמצאו ע"י המתנדבים ממצאים ופריטי לבוש שהועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה".

"ארגון זק"א מחבק את משפחתו של מוישי, נמשיך לעשות מאמצים ולסייע יחד עם אנשי מקצוע, כוחות משטרה וצבא כדי להחזיר את מוישי הביתה או להביא מידע על גורלו", הוסיף אוטמזגין.

חיים וינגרטן, ראש אגף מבצעים בזק"א הוסיף: "סיפור היעדרותו של מוישי נגע לליבו של כל עם ישראל. התמקדנו היום בחיפושים אינטנסיביים בשטח ע"י מתנדבי זק"א ואזרחים רבים וטובים שיצאו במסירות רבה בחום הכבד ותנאי שטח קשים, מה שהקשה על הצוותים והפך את המשימה למורכבת מאוד. ככל שנצטרך ונתבקש נצא בעוד מבצעים כאלה בתפילה שנזכה לבשר בשורות".

מיזם קבלת שבת שפרסמה המשטרה

אברהם משה קליינרמן מוישי קליינרמן חיפושים חרדי נעדר חיפוש נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד