י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השוטרים נדהמו

חסרי בית החזיקו שלל גנוב בסך 100 אלף דולר ואקדחים

שוטרים בסן חוזה בארה"ב נדהמו לראות בונקר של הומלסים מלא בציוד בניה עם נשקים בשווי 100,000 דולר, "הכלים, הציוד וכלי הנשק הגנובים יוחזרו לקורבנות", מסרה המשטרה, אשה מקומית הגיבה לדיווח של המשטרה כי לאחרונה בוצעה גניבה באתר שבו נבנה ביתה העתידי, ונגנב משם ציוד בניה יקר ערך

חסרי בית החזיקו שלל גנוב בסך 100 אלף דולר ואקדחים
הנשקים שנמצאו בבונקר צילום: משטרת סן חוזה

שוטרים בסן חוזה קליפורניה מצאו בונקר משוכלל של חסר בית, מלא בסחורה גנובה ורובים בסכום של יותר מ-100,000 דולר. משטרת סן חוזה בארה"ב פרסמה תמונות של חלק מהשלל שהוחבא במאהל התת-קרקעי - כולל שלושה רובי ציד אקדחים ותיבות תחמושת.


הציוד היקר שנמצא בבונקר

לבונקר הראשי היו קורות עץ, קירות ותקרה, עם חוטי חשמל שנראה שהיו מחוברים למקור חשמל של מישהו אחר. "זה בהחלט דרש כמה כישורי בנייה והנדסה", מסרה המשטרה. שישה חשודים נעצרו והואשמו "במגוון אישומים", כך מסרה המשטרה, מבלי לפרט. "הכלים, הציוד וכלי הנשק הגנובים יוחזרו לקורבנות", מסרה המשטרה, וציינה כי "הסחורה הגנובה בשווי של כ-100,000 דולר".

אשה מקומית הגיבה לדיווח של המשטרה כי לאחרונה "בוצעה פשיטה" על האתר שבו נבנה ביתה העתידי, ונגנב משם ציוד בניה יקר ערך. למעשה, ביתה היה קורבן ארבע פעמים בשישה חודשים, כך היא אמרה לחדשות ABC7 - ואמרה שהחלק הגרוע ביותר הוא "כמה חסרי אונים אנשים מרגישים".

קליפורניה בונקר נשקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד