כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בית הרב יורם

התגייסות המונים להקמת 'בית הרב יורם' בנתיבות

בנו וממשיך דרכו של הרב יורם אברג'ל זיע"א, הרב ישראל אברג'ל שליט"א "אבא הבטיח, מי שקשור בי כאן – קשור בי שם! מי שחותם הו"ק למטה, אין ספק שנחתם לחיים למעלה" 

התגייסות המונים להקמת 'בית הרב יורם' בנתיבות
הרב יורם אברג'ל זיע"א ובנו הרב ישראל אברג'ל שליט"א צילום: יח"צ

זוכרים את הרב יורם: שש וחצי שנים חלפו מאז הסתלק באחת מי שהיה לדמות מופת בעולם היהודי, והוליך אחריו רבבות תלמידים, הרב יורם אברג'ל זיע"א - כשהוא בן 58 בלבד. הרב יורם הותיר אחריו רבבות תלמידים דואבים בעולם היהודי כולו שהוא היה להם כאב ממש. דאג לכל מחסורם, הפיזי והרוחני, חיבק, הקשיב, חיזק וקירב לאור התורה ולאבא שבשמים.

לקראת שנת השבע להסתלקותו, בנו וממשיך דרכו הרב ישראל אברג'ל שליט"א, רבה של קהילת "המאי"ר לארץ", מוביל יוזמה מהפכנית להקמת 'בית הרב יורם' בעיר נתיבות – העיר שממנה בקע אורו הגדול של הרב יורם, ימה וקדמה צפונה וקדמה. הבניין הגדול, שישתרע על פני אלפי מ"ר, יוקם בשכונה הנושאת את שמו של הרב זצ"ל, 'רמות יורם' ההולכת ונבנית מעבר לבית העלמין שבו הוא טמון, בסמוך לציונו של הבבא סאלי זצ"ל. בין שני הצדיקים שרר קשר הדוק, והם אף למדו בחברותא, וכעת, הם בוודאי ממשיכים בחברותא בגן עדן העליון. אך סמלי הוא גם הקרבה הפיזית ביניהם בעולם העשייה.

המבנה החדש יכיל מכון הוצאה לאור לכתביו של הרב יורם זיע"א, ולכתבי וחידושי בנו וממשיך דרכו הרב ישראל שליט"א. כמו כן המקום יכיל מרכז מורשת הרב יורם מיכאל אברג'ל זיע"א, מתחם שיאפשר לבאים מכל העולם ללמוד על תורתו ואורו. בנוסף הבניין יכיל בתי מדרשות ענקיים שבהם ילמדו תלמידי חכמים לאורך כל שעות היממה, ויפיצו את אור תורתו של הרב יורם לעולם כולו בע"ה.

בונים בית להרב יורם אברג'ל


ב
ית הרב יורם • יח"צ

העלות למטר אחד בבניין עומדת על סך של 150 שקלים כפול 24 חודשים והיא מזכה את התורמים בהנצחת עולמים בקיר ההנצחות המיוחד ב'בית הרב יורם'. ניתן לחלק את התרומה ל-24 תשלומים. בימים אלו אלפי אוהדי ואוהבי הרב יורם זיע"א לקחו על עצמם מטרים רבים על מנת לזכות את הרבים שיקחו חלק בבניית בית הגדול והקדוש לה'.

בנו וממשיך דרכו הרב ישראל אברג'ל כתב אגרת נרגשת לציבור הרחב, תלמידי ואוהבי הרב יורם זיע"א, שבו הוא מפרט את מעלת הבניין החדש ואת הסיבה להקמתו: "הגשמת החלום והשאיפה גדולה של אדונינו אבינו הגאון הקדוש רבי יורם מיכאל אברג'ל זיע"א - שיהיה בית מדרש עם אלף מקומות מלא וגדוש ביהודים עובדי ה' השופכים צקון לחשם ושיחתם לפני אבינו מלכנו המלך העליון ברוך הוא בית גדול לתורה ולתפילה. מקום שיאגד ויאחד את אחינו בית ישראל שבארץ ובתפוצות ובע"ה ממנו ישלחו קרני אור והוד לכל עבר בארץ ובעולם".

מוקירים טובה לרב יורם!

המוקד למכירת המטרים ב'בית הרב יורם' כבר פועל במלוא העוצמה, וקמפיין גיוס ההמונים יגיע לשיאו בין התאריכים ט"ו-כ"ז בתמוז, כאשר היעד הוא להשלים לחלוטין את גיוס ההון הנדרש להקמת 'בית הרב יורם', ולהתחיל בע"ה בבנייה מיידית.

לדברי הרב ישראל אברג'ל, בנו וממשיך דרכו של הרב יורם, היה שגור על לשונו של אביו לומר: "מי שקשור בי כאן – קשור בי שם". ומוסיף הרב: "ומי שחותם הו"ק למטה, אין ספק שנחתם לחיים למעלה".

לרכישת מטר ב'בית הרב יורם' לחצו כאן>>>

 

הרב יורם אברג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד