ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
כתב אישום

משיכות בשיער והנפה באוויר: ההתעללות במעון נחשפת

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד מטפלות שתקפו והתעללו בפעוטות במעון הילדים בו עבדו. אחת מהן נאשמת כי התעללה ותקפה 8 פעוטות, בין היתר, בכך שדחפה אותם, הכתה אותם, הניפה אותם באוויר כשהיא אוחזת אותם בידיהם בלבד, והטיחה אותם במזרנים או ברצפה, תוך שהיא גורמת להם לבכי ומכאוב

משיכות בשיער והנפה באוויר: ההתעללות במעון נחשפת
גן ילדים צילום: Yossi Aloni/Flash90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ניהל אבו הייכל (31) ויסמין אבו חלף (32), וזאת לאחר שתקפו והתעללו בפעוטות במעון הילדים בו עבדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אייל לידני, הנאשמות עבדו במשך כשבועיים במהלך חודש פברואר האחרון כמטפלות במעון הילדים "ויצו" במבשרת ציון. במסגרת עבודתן טיפלו בפעוטות בגילאי שנתיים עד שלוש שנים. במהלך עבודתן התעללו ותקפו את הפעוטות.

הנאשמת ניהל אבו הייכל התעללה ותקפה 8 פעוטות, בין היתר, בכך שדחפה אותם, הכתה אותם, הניפה אותם באוויר כשהיא אוחזת אותם בידיהם בלבד, והטיחה אותם במזרנים או ברצפה, תוך שהיא גורמת להם לבכי ומכאוב.

בתוך כך, אבו הייכל נהגה באגרסיביות בעת שנת הצהריים של הפעוטות בכך שמשכה את הפעוטות בחוזקה, ניערה את גופם והטיחה אותם במזרונים תוך דחיפת ראשיהם, וכן כיסתה את גופם וראשיהם בשמיכה. הנאשמת יסמין אבו חלף תקפה בהזדמנויות שונות 5 פעוטות, בין היתר, בכך שדחפה והטיחה אותם על מזרן, משכה בשערם, הרימה אותם באוויר מידיהם והפילה אותם לרצפה.

כתב האישום מייחס לנאשמות ביצוע עבירות של התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ותקיפת קטין או חסר ישע ע"י אחראי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת התנאים המגבילים של הנאשמות.

התעללות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד