י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"החרדים התלהבו וקנו"

בכמה נרכשה הוילה החצי בנויה סמוך לבית העלמין בטבריה?

מספר משקיעים חרדים רכשו וילה חצי גמורה בטבריה שבעליה נקלעו לקשיים באשר לסיום הבניה, הוילה שממוקמת בסמוך למוקד הילולות מרכזי בית העלמין היהודי הישן בטבריה, מיקום הנחשב למבוקש מאד בשל הפוטנציאל התיירותי של המבנה

בכמה נרכשה הוילה החצי בנויה סמוך לבית העלמין בטבריה?
הוילה בסמוך לבית הקברות הישן בטבריה צילום: ראובן שפירא, אנגלו סכסון

צמוד לגדר בית הקברות העתיק ברחוב הנוטר בטבריה עמד במשך שנתיים בית מגורים פרטי, בנוי למחצה. בעל הנכס השקיע עמל רב וחסכונות כדי לרכוש קרקע בשטח 707 מ"ר, והתחיל לבנות עליה בית בן שתי קומות, בקומה השנייה דירה בת 180 מ"ר, ומתחתיה שתי דירות, שאותן תיכנן להשכיר לנופשים המגיעים לעיר כמעט בכל עונות השנה. 

לצערו של בעל הבית, הוא לא הצליח להשלים את היוזמה בשל קשיי מימון. כעת, בתיווכו של סוכן אנגלו-סכסון סובב כנרת, ראובן שפירא, נמכר הבית תמורת 3.8 מיליון שקל לקבוצת יזמים חרדיים. הסוכן סיפר ל'דה מרקר' כי רבים התעניינו בבית בשל המיקום הייחודי: בית הקברות הטבריאני עתיר קברי צדיקים המושכים קהל משתטחים גדול, והתנועה הרבה מפרה מדי פעם את השלווה הנסוכה על האזור ברוב ימות השנה.

רוכשי הדירה לא מסרו מה הם מתכוונים לעשות עם הווילה שיבנו, אך 100% מהשטח ששייכים להם כעת, מרשים להם להרוס ולבנות מחדש אף מבנה כפול בגודלו מהמבנה הנוכחי במקום - נציין כי בשל קרבתו לבית העלמין המפורסם המבנה ייהנה מביקוש רב לשכירות נופש.

 

העיר טבריה מחירי הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד