ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא מובן מאליו"

מזוודות הנוסעים הושארו בשדה, בחברה הגיבו בצעד מפתיע

מטוס של חברת דלתא טס השבוע מנמל התעופה הית'רו בלונדון לדטרויט, ארה"ב, כאשר הוא ריק מנוסעים, במקומם מילאו בחברה את המטוס במזוודות השייכות ללקוחות דלתא שנסעו דרך הית'רו שסבל משבושים רבים ומזוודות הנוסעים נשארו על הקרקע

מזוודות הנוסעים הושארו בשדה, בחברה הגיבו בצעד מפתיע
מזוודות בדרכן למטוס. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

חברת התעופה דלתא ארליינס החליטה לשלוח ביום שני האחרון מטוס איירבוס A330-200 מנמל התעופה הית'רו בלונדון לדטרויט, ארה"ב, בכדי לשנע 1,000 מזוודות תקועות. משם חברת התעופה העבירה אותן לבעליהן ברחבי ארה"ב "כדי להאיץ את החזרת התיקים", אמר מורגן דוראנט, דובר דלתא, שתיאר את המהלך כ"פתרון יצירתי".

אנחנו נמצאים בעיצומו של קיץ כאוטי לענף התעופה. מחסור בכוח אדם, הקורונה והביקוש הרב מצד נוסעים הובילו לביטולן של טיסות רבות ועיכובים. המצב היה כאוטי במיוחד בנמל התעופה הית'רו, שם תקלה במערכת הכבודה בחודש שעבר תרמה לביטולי טיסות. ביום שלישי הודיע שדה התעופה כי לאור קיבולת מוגבלת, הוא יגביל את מספר הנוסעים היוצאים עד אמצע ספטמבר, וקרא לחברות התעופה להגביל את מכירת הכרטיסים.

  טירוף המזוודות בשדה התעופה הית'רו בבריטניה

דיוויד אלגס, בן 56, היה בין הנוסעים שאיבדו מזוודה לאחר שטסו דרך הית'רו לנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלאס ביום חמישי הקודם. בשבוע האחרון, הוא אמר, הוא התעורר מוקדם כמה פעמים כדי להתקשר לדלתא בנוגע לתיקים החסרים שלו: שתי מזוודות גדולות ושני תיקי חליפון. הוא סיפר כי נציג שירות לקוחות אמר לו ביום שני שדלתא תשלח מטוס מהית'רו כדי להחזיר את המטען האבוד לארה"ב, אבל הוא עדיין לא ידע אם התיקים שלו נמצאים על המטוס הזה. "זה מאוד מתסכל", אמר.

 

שדה תעופה מזוודות היתרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד