כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המיזם של משפחת קליינרמן

אמו של מוישי בפנייה מרגשת: "בקשי גם על בני"

אחרי ההצלחה, משפחת קליינרמן ממשיכה במיזם לישועת בנם מוישי | האם גיטי בפנייה מרגשת: "אלייך, יהודייה יקרה, אני פונה כאמא לאמא - כשאת מדליקה נרות ומבקשת על ילדייך, בקשי גם על בני האהוב"

אמו של מוישי בפנייה מרגשת: "בקשי גם על בני"
הדלקת נרות שבת צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

כשמשפחת קליינרמן יצאה לפני כשבוע במיזם מרגש - להגיע ל-50,000 יהודים שיקדימו את כניסת השבת לישועתו של בנם מוישי - הם לא העלו על דעתם שלמעלה מ-70,000 איש ישתתפו בו, בטח בהתראה כה קצרה.

אישורי ההשתתפות והתגובות הגיעו בהמוניהם בזה אחר זה מכל רחבי העולם. גם השבוע, ערב פרשת פנחס, יוצאת משפחת קליינרמן בפנייה נרגשת לכלל עם ישראל בבקשה להקדים את כניסת השבת ב-10 דקות, לקרוא פרק תהילים ולבקש על גאולת עם ישראל בכלל ועל ישועת אברהם משה בן גיטל בפרט.

במקביל לחיפושים הנערכים אחריו ברחבי הארץ ולצד חוסר הוודאות המסרב להתבהר, בוחרת משפחת קליינרמן להתמקד במה שהיא כן יכולה לעשות - לאחד את עם ישראל סביב מוישי ולהוסיף זכויות לעם ישראל ולבנם הנעדר.

מוישי הי"ו.

גיטי, אמו של מוישי, מסרה: "אנחנו, כהורים, נמצאים במקום כל כך מוגבל, כביכול, כשבעצם אין לנו שום דרך פיזית לעזור לבננו בשעה שהדאגה לשלומו משתקת ומטריפה את הדעת. מה שמחזיק אותנו בימים קשים אלו זו האמונה שבורא עולם איתו, ושומר עליו באשר הוא שם, והזכויות שאנחנו יכולים להעניק לו גם מרחוק. כיהודים מאמינים ברור לנו שזה הדבר האמיתי שבאמת יכול לעזור לו".

גיטי מוסיפה: "אני פונה אליכם, יהודים יקרים - עזרו לנו לאסוף זכויות עבורו, עזרו לנו ולו בשעה הקשה הזו, שתהפך לשעת רחמים ולעת רצון מלפניו יתברך. ואלייך, יהודייה יקרה, אני פונה כאמא לאמא - כשאת מדליקה נרות ומבקשת על ילדייך, בקשי גם על בני האהוב מוישי, שהפך להיות הילד של כולם, בקשי עבורו ועל כלל עם ישראל, שיזכה לישועה ולגאולה בקרוב."

מוישי קליינרמן אברהם משה קליינרמן נרות שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד