י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דווח במדור הפוליטי

סוף זמן קיץ: שינויים בישיבת 'אור ישראל'

בישיבת 'אור ישראל' שינו לקראת סוף זמן קיץ את מצבת מגידי השיעורים בישיבה ולראשונה ראש הישיבה הגר"י רוזן ימסור שיעורים לשיעור א'. כך דווח במדור הפוליטי 'מקור נאמן' ביתד נאמן

סוף זמן קיץ: שינויים בישיבת 'אור ישראל'
שיעור כללי באור ישראל צילום: EBA

בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה שם נפתחו בימים אלו החזרות על המסכת שנלמדה בזמן קיץ ריעננו את מצבת מגידי השיעורים בישיבה בימי בין המצרים שהוא זמן בפני עצמו. 

על פי הדיווח של העיתונאי אריה זיסמן בסוף השבוע ב'יתד נאמן', ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן ימסור לראשונה שיעור לשיעור א' במקום הגאון רבי אליהו מן, שהיה נאמן ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שהמריא לארה"ב וישוב לישיבה בזמן אלול. 

בתקופה זו ישמש הגאון רבי ניסן גולדברג כראש קיבוץ ומי שמונה לר"מ הוא הגאון רבי יהודה הילדסהיימר, חתנו של ראש הישיבה הגר"י רוזן ובעל 'המהדורה קמא' שימסור שיעורים לבני שיעור ג' לאחר שעד היום שימש כמשיב. 

זיסמן מסביר כי הסיבה לדיווח על השינויים ב'אור ישראל' בטור הפוליטי שעוסק בענייני חולין הוא בשעה שהמורים במערכת החינוך בישראל מאיימים בשביתה בפתיחת שנת הלימודים הבאה, הרי שבישיבות ובתלמודי התורה מתייחסים גם לרגעים האחרונים של השנה כאל התחלה חדשה. 

 

ישיבת אור ישראל יתד נאמן הרב יגאל רוזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד