כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסון בכביש 4

שוטר נדרס למוות במהלך מרדף, נער פלסטיני נעצר בחשד לרצח

אירוע חמור הלילה בכביש 4: צעיר פלסטיני דרס למוות שוטר, בעת שעמד במחסום משטרתי שהוצב בכביש 4 בכניסה לרעננה | החשוד בדריסה הגיח ברכב גנוב, אותו גנב זמן קצר לפני כן באזור גוש דן, ופגע בשוטר בעוצמה | הוא נעצר סמוך לזירה ובמשטרה מייחסים לו חשד לרצח

שוטר נדרס למוות במהלך מרדף, נער פלסטיני נעצר בחשד לרצח
זירת הדריסה צילום: דוברות צוות ב"ב

אסון במהלך המרדף: שוטר נדרס הלילה (מוצאי שבת) למוות על ידי גנב רכב, במהלך ניסיון הימלטות בכביש 4. השוטר, בשנות ה-20 לחייו, עמד במחסום משטרתי בצומת הכניסה לרעננה. הרכב שהגיח במהירות פגע בו בעוצמה והרג אותו במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של השוטר, זאת בשל החבלות הקשות שנגרמו כתוצאה מהפגיעה.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ועצרו בתוך זמן קצר, לא הרחק מזירת הדריסה, את החשוד - תושב רמאללה כבן 17. הצעיר הפלסטיני, לו מייחסת המשטרה חשד לרצח שוטר, נלכד בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי.

השוטרים עצרו את החשוד לאחר סריקות רגליות צפונית לזירה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד דרס את השוטר ונמלט מהרכב אותו גנב עפ"י החשד קודם לכן מאזור גוש דן.

בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון בשיתוף פעולה עם יחידת הבוחנים של מחוז מרכז. לפנות בוקר כעת הסתיים הליך ההודעה המרה למשפחה.

דריסת שוטר גנב רכב מחסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד